Spiral ? Hvilken ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2014

Moar2011

Kasand skriver:

Hmmm ja det tror jeg da egentlig godt det kan være :-) Men synes du skal få det tjekket og hvis alt er som det skal være, så kan utilpasheden jo forklares med at du bare ikke kan lide at have den og din hjerne derfor sender underlige signaler til din krop :-) Man kan jo sagtens køre sig selv helt ud på den måde så man bliver dårlig, vel lidt ligesom når man er meget nervøs for en eksamen og derfor får kvalme osv :-)

Snak med din læge om det, er sikker på at du ikke er den første der har haft det sådan :-)

Ja frygter bare den tur til lægen fordi jeg blev så dårlig sidst.

Kan man evt ha underlivsbetændelse eftersom man har mens smeter ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

Kasand

Storms-Mor skriver:

Ja frygter bare den tur til lægen fordi jeg blev så dårlig sidst.

Kan man evt ha underlivsbetændelse eftersom man har mens smeter ?

Kan rigtig godt forstå at du frygter det når du blev så dårlig sidst, men jeg garanterer dig at der slet ikke skal foregå ligeså meget som da du fik spiralen og at du ikke skal igennem de samme smerter og ubehag :-)

Det kan godt være underlivsbetændelse med de ting du beskriver ja, og er det det skal du jo have penicilin.

Har du evt en der kan tage med som kan hjælpe dig med at bevare roen og hjælpe dig hvis du mod forventning skulle blive dårlig?

Anmeld

17. juni 2014

LilleChelle

Storms-Mor skriver:

R bare SÅ nervøs for at besvime igen

Det forstår jeg godt. Men det gør ikke ondt eller noget som helst, du skal bare slappe af  

Anmeld

17. juni 2014

Moar2011

Kasand skriver:

Kan rigtig godt forstå at du frygter det når du blev så dårlig sidst, men jeg garanterer dig at der slet ikke skal foregå ligeså meget som da du fik spiralen og at du ikke skal igennem de samme smerter og ubehag :-)

Det kan godt være underlivsbetændelse med de ting du beskriver ja, og er det det skal du jo have penicilin.

Har du evt en der kan tage med som kan hjælpe dig med at bevare roen og hjælpe dig hvis du mod forventning skulle blive dårlig?

Tror måske os jeg ka ha noget betændelse

Men ka Ikk rigtig få fri de jobbet til det

Anmeld

17. juni 2014

Kasand

Storms-Mor skriver:

Tror måske os jeg ka ha noget betændelse

Men ka Ikk rigtig få fri de jobbet til det

Hvis du har mistanke om betændelse så skal du afsted, det er altså noget skidt at rende med

Din arbejdsgiver er forpligtet til pr lovgivning at give dig fri til lægebesøg :-)

Anmeld

17. juni 2014

Moar2011

Kasand skriver:

Hvis du har mistanke om betændelse så skal du afsted, det er altså noget skidt at rende med

Din arbejdsgiver er forpligtet til pr lovgivning at give dig fri til lægebesøg :-)

Synes mit udflåd r lidt tykt til tider

Anmeld

17. juni 2014

mortilnoahogmelina

Jeg har os homon spiral .

Og keg synes ærligt det er noget lort .
Mit største problem er bare jeg ikke må få noget andet grundet blødnings problemer og risiko for blodpropper .
Kondom er jeg blevet gravid på 2 gange

Keg døjer meget med smerter ondt når keg tisser . Træthed og ikke mindst blødning . Keg hag blødt mere end halvdelen af den jer måned .
Jeg hader den . Men kan ikke få den fjernet endnu de vil have på sygehuset jeg giver den 6 måneder har haft den i 3 måneder nu .

Anmeld

17. juni 2014

Kasand

Storms-Mor skriver:

Synes mit udflåd r lidt tykt til tider

Det behøver ikke betyde noget, men synes du skal blive tjekket ligegyldig hvad :-)

Anmeld

17. juni 2014

Moar2011

Kasand skriver:

Det behøver ikke betyde noget, men synes du skal blive tjekket ligegyldig hvad :-)

Ja prøver virkelig os at salne mitg mod

Anmeld

17. juni 2014

Kasand

Storms-Mor skriver:

Ja prøver virkelig os at salne mitg mod

Er sikker på at det nok skal gå :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.