Storms-Mor skriver:
Min læge påstod at grunden til jeg besvimet var ikke pga spiralen men at jeg havde gejlet min krop op..
Har haft det fint med den, indtil for et par dage siden ..
Men har haft det fint idag ..
Kan det evt skyldes at man skal have mens ?
Når vi r "aktiv" gør det os ondt og det plejer det slet Ikk at gør, måske det skyldes at man ska til at have mens, at det ændre sig deroppe :/:
Jeg tror heller ikke det er selve spiralen der har gjort at du besvimede da du skulle have lagt den op - tror mere det har været selve indgrebet og at du måske har været rigtig nervøs og utilpas ved situationen.
Indtil jeg blev gravid, besvimede jeg bare jeg så en læge - kunne ikke engang få målt blodtryk :-O Det er heldigvis gået over, men kender mange der har det sådan at hvis de bliver tilstrækkeligt utilpas/nervøse/bange så besvimer de, så tror det er det du har oplevet. Det er ikke farligt, bare en underlig reaktion fra kroppen.
Du skal ikke gå og have ondt og du skal heller ikke have ondt under/efter sex. Man kan godt have lidt ubehag lige op til og under mens, men hvis du har ondt eller er utilpas udenfor den periode så skal du få det tjekket ved lægen. Bed evt om en henvisning til en gynækolog så du kan nøjes med at blive scannet - det tager virkelig kun to minutter, er ikke ubehageligt og gynækologen ved også præcis hvad der skal kigges efter :-)
Anmeld