Tulle28 skriver:
Hvis det bare er en enkelt aften du er væk, så kan du sagtens amme videre. Kan dine forældre ikke give en flaske eller vil hun ikke tage den? Jo, jeg har været væk om aftenen/natten, men det er faktisk først her efter hun er blevet større og det er gået fint. Hun har måske brokket sig lidt, men i og med min mand jo af gode grunde ikke kan amme, så har hun hurtigt accepteret.
Folk har sååå travlt med amning og jeg fortæller heller ikke Gud og hver mand at jeg ammer stadigvæk, jeg orker ikke at stå og skulle forklare og forsvare. Jeg gør det der er bedst for mig og mit barn og så længe vi begge synes det er hyggeligt, så skal andre ikke blande sig. Men dit barn er jo kun lige 1 år, så det synes jeg ikke du skal forsvare på nogen måde.
Natamningen var en hård nød at knække og jeg trak den længe, ikke fordi jeg synes det var specielt hyggeligt at blive vækket mange gange hver nat, men fordi min datter har bøvlet så meget med ørerne. Først da hun fik lagt dræn omkring jul tog vi kampen og det gav meget skrig og skrål
Men de fatter hurtigt pointen og det tager sjældent meget mere end et par dage før de ikke vågner for at få mælk.
Det tænker jeg også jeg kan, det er mere om min kæreste kan putte hende

han putter hende stort set aldrig, fordi hun bliver ammet og tit falder i søvn, når hun bliver ammet.
Hun nægter at tage flaske, så det er desværre ikke en mulighed.
Hvor gammel var hun, da du tog væk uden hende og manden skulle putte?
Thea vågner typisk kun en gang, meget sjældent to gange, men det har været når hun har været syg, så det er ikke så slemt, måske også derfor, jeg ikke ser det som et kæmpe problem.
Ja mange har travlt med, at man skal stoppe med at amme, og du har ret i at det ikke bør være noget jeg skal forsvare, blot noget jeg/vi har valgt
Anmeld