Svært med ammestop :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2014

A&F

Fortsæt da hvis det er det du føler for. Jeg stoppede med amningen da min datter var 18 mdr, hvor hun blev ammet inden sengetid, og nogle gange om morgenen. Jeg kunne måske have fortsat nogle mdr mere, men mælken begyndte at stoppe. Og det gik faktisk fint med ammestop. Hun brokkede sig ikke, så hun var nok klar der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

tarkoflen

et-ønske skriver:

Jeg synes da du skal fortsætte hvis det er det du har det bedst med Der er jo ingen regler for hvornår du skal stoppe.

Det går så hurtigt med at de bliver store, så nyd du det sidste total baby/mor hygge du kan

Det er jo nok en blanding af, at det ligesom forventes, at man stopper når baby er et års tid og så fordi vi skal til bryllup sidst i maj, og så er det jo noget upraktisk, hvis hun skal ammes til nat

Ja de bliver alt for hurtigt store de små lækre unger

Anmeld

6. april 2014

BinaMor

Forsæt endelig. Jeg ammede 18 og 13 måneder.

Anmeld

6. april 2014

tarkoflen

A&F skriver:

Fortsæt da hvis det er det du føler for. Jeg stoppede med amningen da min datter var 18 mdr, hvor hun blev ammet inden sengetid, og nogle gange om morgenen. Jeg kunne måske have fortsat nogle mdr mere, men mælken begyndte at stoppe. Og det gik faktisk fint med ammestop. Hun brokkede sig ikke, så hun var nok klar der

Du har ret, det er nok det bryllup vi skal til i maj, der presser mig og så synes jeg godt nok ikke der er mange, der ammer så længe, som der heldigvis er nogle søde piger herinde, der kan fortælle mig, at de gjorde

Var du slet ikke ude alene om aftenen før din datter var 18 måneder?

Anmeld

6. april 2014

lineog4

tarkoflen skriver:

Det er utroligt så klog man er før man får børn

Hvordan gjorde l med at stoppe natamningen og hvor længe var det svært? Den gruer jeg også for

Jeg håber det kommer til at gå nemt her, når jeg beslutter mig for, at det skal stoppe

Tak for dit svar.

Jeg stoppede først en gang hvor hun var 9 mnd men ødelagde det så ved jeg tog på ferie med hende alene og sov i samme seng og vupti var hun hæftet på igen. Så vi ventede til hun var et år og så tog far hende når hun græd om natten og svøbte hende og gik rundt med hende. Det tog et par uger før hun gav op, men det blev kortere og kortere skrigeture....

Anmeld

6. april 2014

tarkoflen

BinaMor skriver:

Forsæt endelig. Jeg ammede 18 og 13 måneder.

Tak, jeg skal nok bare lige overbevise mig selv om, at det faktisk er helt ok!

Hvilken amning var den sidste du droppede?

Anmeld

6. april 2014

tarkoflen

lineog4 skriver:

Jeg stoppede først en gang hvor hun var 9 mnd men ødelagde det så ved jeg tog på ferie med hende alene og sov i samme seng og vupti var hun hæftet på igen. Så vi ventede til hun var et år og så tog far hende når hun græd om natten og svøbte hende og gik rundt med hende. Det tog et par uger før hun gav op, men det blev kortere og kortere skrigeture....

Pyha det lyder ikke sjovt! Og min søde kæreste, er bare på igen måde god til, når hun græder og det er jeg sådan set heller ikke. Dertil kommer at vi bor i en to-værelses lejlighed så vi desværre ikke har muligheden for at hende og jeg ikke sover i samme værelse, hvilket jeg har en eller anden ide om, ville være noget nemmere, men det kan godt være, at det bare er min undskyldning for at blive ved

Anmeld

6. april 2014

A&F

tarkoflen skriver:

Du har ret, det er nok det bryllup vi skal til i maj, der presser mig og så synes jeg godt nok ikke der er mange, der ammer så længe, som der heldigvis er nogle søde piger herinde, der kan fortælle mig, at de gjorde

Var du slet ikke ude alene om aftenen før din datter var 18 måneder?

Har for det meste altid haft hende med mig, når jeg var ude om aftenen, eller ammet inden jeg tog ud, hvor manden så puttede hende

Anmeld

6. april 2014

lineog4

tarkoflen skriver:

Pyha det lyder ikke sjovt! Og min søde kæreste, er bare på igen måde god til, når hun græder og det er jeg sådan set heller ikke. Dertil kommer at vi bor i en to-værelses lejlighed så vi desværre ikke har muligheden for at hende og jeg ikke sover i samme værelse, hvilket jeg har en eller anden ide om, ville være noget nemmere, men det kan godt være, at det bare er min undskyldning for at blive ved

Jeg blev i soveværelset. Og hader også når hun græder, men kunne simpelthen ikke mere for hun vågnede tusind gange på en nat (en nat talte jeg 17) og spiste så og sige intet om dagen fordi hun fyldte op hele natten. Så vi måtte stoppe....

Men nej hvor havde jeg ondt i maven

Anmeld

6. april 2014

lineog4

Og forresten undværede hun fint amning hvis jeg ikke var hjemme (altså ikke om natten, men om aftenen), så det var en vane hun havde med mig, og hun havde en anden med sin far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.