Hvornår er man(d) for gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2014

Carina:-)

Når man selv synes man er for gammel.

Vi er alle forskellige,og det vil derfor også være forskelligt hvornår man"virker" gammel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Pcokate skriver:

Min mand har altid sagt at når han bliver 30 så er det slut. Nu er han blevet tredive og strækker den lige 5 år mere

Sjovt nok det har min mand også altid sagt. Så vi har nået og få 2 inden vi begge fyldte 30.

Anmeld

5. april 2014

os2

Jeg er lige blevet 42 og skal føde om ca 6 uger. 

Min mand er 33 år og det er hans den første - jeg har børn i forvejen. Men vores lille fælles har ladet vente på sig i 4 år så derfor blev det sådan.  

Anmeld

5. april 2014

Pige2009

Min datters far var 40 år, da vi fik vores datter og jeg synes ikke, han var for gammel og det føler han heller ikke selv

Anmeld

5. april 2014

Bshizzle

Personligt vil jeg ikke dømme om hvornår folk er for gammel til at få børn 

Alle mennesker er forskellige af sind og helbred 

Men JEG har altid sagt at jeg vil ha alle mine børn inden jeg blir 37 (spør ik hvorfor) 

- og har næsten lige rundet de 31 

Men nu hvor jeg har en på 8 år og 2 år, så skal der helst ikke gå for mange år til den næste 

Anmeld

5. april 2014

Pcokate

Aisha skriver:

Sjovt nok det har min mand også altid sagt. Så vi har nået og få 2 inden vi begge fyldte 30.

Ja det prøvede vi også men har en knægt fra 07 og en engel fra 08 og 2 SA i år. Så her går det ikke efter planen... 

Anmeld

5. april 2014

Pcokate

Rosa-Sofia skriver:

Ha ha kender det godt, bare med det med, hvor længe, man er ung og hvornår man bare er voksen. Har altid tænkt, man er ung til man bliver 30 derefter er man voksen :-) Nu hvor jeg bliver 29 tænker jeg, man er ung til man er 35 år, derefter er man bare voksen :-)

Ja og så faldt tingene bare ikke i de planlagte hakker. Da vi startet Pb havde vi karriere. Nu er vi studerende. 

Vi ønskede 4 børn og har ud af 4 graviditeter kun den førstefødte der er levende

skæbnen ville noget andet og så må vi jo makke ret

Anmeld

5. april 2014

Pcokate

Rockertand skriver:

- og det er jo klassisk....det er så nemt at være 25 eller 28 og sige "man skal altså ikke få børn efter 35, så er man simpelthen for gammel"....men når man så selv når dertil og man føler sig ung og job og økonomi og energi og parforhold og kærligheden spiller, så bider det én i røven, og man reviderer mange holdninger, der tidligere gav mening.

Ja og det man planlægger er bare ikke altid muligt eller rigtigt

Anmeld

5. april 2014

Aabye

Tjah.. Min kærestes far og dennes kæreste fik en datter 3 mdr inden jeg fik vores den yngste.. 

Og helt ærligt, jeg synes det er for meget.. Han er blevet 50.. Hu er dog kun 38.. Og datteren er hendes 3 barn, og hans 4... 

Min kæreste er i øvrigt 28... Bliver 29 i år.. 

Anmeld

5. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Ja det prøvede vi også men har en knægt fra 07 og en engel fra 08 og 2 SA i år. Så her går det ikke efter planen... 

Håber der snart sker noget så. Vi mistede også håbet en overgang. Jeg har en pige fra 2004 og en dreng fra 210 troede aldrig at nr. 2 skulle komme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.