Forslag til navn til David og Adams lillebrøster?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2014

LinLin

BabyMus skriver:

Ej, det tror jeg da ikke det ville.. Eller hvad ved jeg, men tror da ikke han ville tænke så meget over det hvis han fik en lillesøster med næsten samme navn som en evt. lillesøster. Og så drejer det sig vel kun om et par år max, før han ikke leger med sin fantasihund mere.

Ellers tænkte jeg lige på lidt flere navne i stil med Villum - som for øvrigt er et flot navn synes jeg - synd din mand ikke er med på den!

Vitus, Vito, Vilhelm, Villy,

Og ellers er der også Valdemar, Theodor, Elliot, Felix, Frej, Milas, Milo, Mio, Linus, Leander, Louie

Tror også det er fordi han har lovet Adam at hvis vi får en hund skal den hedde Viggo

Ja det er træls med Villum. Hans ex-kone hedder Willumsen til efternavn - men burde det ikke mere være mig der syntes det var mærkeligt så??? håber stadig at få det trumfet igennem

Frej kan jeg godt lide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

Frk.S

LinLin skriver:

Glemte at skrive det ikke skal være for populært....

Liva er egentligt fint, men meget populært tror jeg og måske for tæt på monteret navn (Linda)?

Ja, ok så er det nok ikke lige noget for jer.
Andre forslag:

Asta (har ikke lige føling med om det også er ved at blive meget populært)
Martha
Ronja
Claudia

Anmeld

4. april 2014

LinLin

lineog4 skriver:

Elsker selvsagt mine børns navne (Dina, Lia, Liam og Linus), men skulle jeg vælge nye navne så ville jeg vælge mellem:

Piger: Dana, Livia, Norma, Molly, Dea, Suleima, Eva

Drenge: Dante, Sylvester, Vitus, og så et til som jeg pludselig ikke kan huske 

Eva er no go med en Adam i huset

Lia kan jeg godt lide!

-og også Liam, men det er dels for populært, dels synes min mand det er lidt for "8210" (der kommer jeg fra )

Anmeld

4. april 2014

LinLin

Frk.S skriver:

Ja, ok så er det nok ikke lige noget for jer.
Andre forslag:

Asta (har ikke lige føling med om det også er ved at blive meget populært)
Martha
Ronja
Claudia

Desværre ikke lige mig...

Måske jeg bare skal håbe på en dreng mere har virkeligt svært ved de der Pigenavne

Men faldt lige over Aya da jeg skulle tjekke om Asta var populært...

Anmeld

4. april 2014

Krussedulle

LinLin skriver:

Måske jeg bare skal håbe på en dreng mere har virkeligt svært ved de der Pigenavne

Darwin, Viggo, Sigge, Sylvester, Vitus, Valde.

Sigga, Merle, Pippi, Lucia, Alvilda, Hedvig, Isolde, Ingeborg, Pi, My.

Anmeld

4. april 2014

Frk.S

LinLin skriver:

Hi hi, ja det kan du jo gøre.

Det er også heldigt at det er piger jeg har fået indtil videre, da jeg har meget nemmere ved at finde pigenavne end drengenavne.

Aya synes jeg også er flot (ville dog ikke selv bruge det, da vi har en Freja, og det lyder altså for ens ).

Anmeld

4. april 2014

LinLin

Krussedulle skriver:

Darwin, Viggo, Sigge, Sylvester, Vitus, Valde.

Sigga, Merle, Pippi, Lucia, Alvilda, Hedvig, Isolde, Ingeborg, Pi, My.

Sigga er en mulighed min mand afviste Vigga fordi vores søns fantasihund hedder Viggo

De andre er ikke lige mig

Anmeld

4. april 2014

LinLin

Frk.S skriver:

Hi hi, ja det kan du jo gøre.

Det er også heldigt at det er piger jeg har fået indtil videre, da jeg har meget nemmere ved at finde pigenavne end drengenavne.

Aya synes jeg også er flot (ville dog ikke selv bruge det, da vi har en Freja, og det lyder altså for ens ).

Det kan jeg godt forstå du ikke vil bruge! (og vel heller ikke Maja/Naja)

Eneste problem(er) er at jeg ved det bl.a. betyder "et vers i koranen" (og vi er jo ikke muslimer) og at jeg har en veninde hvis kat hedder det

Åh jeg er besværligt

Anmeld

4. april 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
LinLin skriver:

Hilfe

Vi mangler totalt meget inspiration til hvad lillebror/lillesøster skal hedde....

Så kom med forslag!!!

Jeg er helt vild med navnet Villum men det er min mand ikke videre hooked på
Så har jeg foreslået Samuel og Isak, meeeen det trækker han også noget på. Samuel er dog ikke afvist men han har så ikke selv nogen forslag. Overhovedet

Af Pigenavne er jeg/vi fuldstændig blanke

Så hjælp os venligst

Kriterier:
Max 7 bogstaver, skal staves "lige ud ad landevejen", ikke navn på "ting", det behøver ikke at være bibelsk  og helst ikke for populært (top 10)

Ismail?

Så har du mine tre favorit drengenavne - og min søn hedder tilfældigvis to af dem

Pigenavne synes jeg Sara og Mariam ville være bud, der passer ind med de andre navne.

Held og lykke med det - jeg synes, det er noget af det sværeste ved at blive forælder, og jeg er glad for, jeg ikke skal igennem det igen

Anmeld

4. april 2014

lineog4

LinLin skriver:

Det kan jeg godt forstå du ikke vil bruge! (og vel heller ikke Maja/Naja)

Eneste problem(er) er at jeg ved det bl.a. betyder "et vers i koranen" (og vi er jo ikke muslimer) og at jeg har en veninde hvis kat hedder det

Åh jeg er besværligt

Der er jo også Naya... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.