lineog4 skriver:
Mon ikke selv i morgen føles som lang tid i de sorte perioder og når tiden næsten er gået i stå. Men tiden går også selvom man nogen gange ville ønske den gik baglæns og man kunne få ens barn igen i maven, i armene og bare i livet. Og ja det er en kliché, men tiden den heler måske ikke når man har mistet et barn, men den sætter plaster på så såret ikke bløder konstant.
Du skriver bare lige alle de ord der er på min tunge men som ikke kan komme ud!
For ja, hvor ville jeg ønske at jeg kunne spole tiden tilbage, bare et minut mere sammen med ham, bare en dag mere med hans spark i maven, men samtidig - hold da fast hvor går tiden hurtigt! Jeg føler på ingen måde at det snart er 4 måneder siden, for tiden flyver forbi mig.
Men så er der de her dage, de dage hvor jeg kun ser højgravide kvinder, hvor jeg kun hører ordet graviditet, hvor jeg ser unge unge piger sige "Ups så blev jeg gravid" og hvor har jeg lyst til at råbe af dem allesammen, hvor har jeg lyst til at sige at der er ingen der må snakke om det for jeg kan ikke klare at høre på det, men jeg ved jo godt at det bare ikke er sådan verden hænger sammen.
Anmeld