Et skridt frem, to tilbage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2014

Cosmo&Maia

grinny skriver:

I så mange dage har det bare gået så godt og vupti, så er man tilbage igen!

Tilbage i det sorte hul!

Det er lige gået op for mig og jeg kender rigtig mange der lige er blevet gravide og jeg kender mange flere der skal til at starte deres egen familie!

Hvorfor ikke mig?  Og ja det spørgsmål har jeg stillet så mange gange, men for sørensens da! Hvorfor ikke mig? Hvorfor ikke os?

Hvor er min lille familie? Hvorfor skal jeg besøge min søn på kirkegården?  

Hvorfor går verden ikke bare i stå til jeg selv står med et levende barn i armene?

Havde lige brug for at lukke ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

Pige2009

grinny skriver:

I så mange dage har det bare gået så godt og vupti, så er man tilbage igen!

Tilbage i det sorte hul!

Det er lige gået op for mig og jeg kender rigtig mange der lige er blevet gravide og jeg kender mange flere der skal til at starte deres egen familie!

Hvorfor ikke mig?  Og ja det spørgsmål har jeg stillet så mange gange, men for sørensens da! Hvorfor ikke mig? Hvorfor ikke os?

Hvor er min lille familie? Hvorfor skal jeg besøge min søn på kirkegården?  

Hvorfor går verden ikke bare i stå til jeg selv står med et levende barn i armene?

Havde lige brug for at lukke ud!

Det er helt naturligt for os at føle sorg on/off og det skal du give dig selv lov til. Der er ingen ord, der kan trøste, men brug dine venner og familie, som vil lytte til dig. Det er usigelig hård at se andre være gravide i sådan en situation og jeg er sikker på, de vil forstå din sorg.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

2. april 2014

Mama85

Kæmpe kram til dig, håber at det snart er jeres tur 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.