Hvad gjorde jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2014

Annemette07

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Hvad gjorde jeres mænd barsel.

Som første gangs fødende skal man jo blive på sygehuset 3-4 dage for at lige få styr på amning osv.

Men holdte jeres mænd barsel fra dag 1?

Eller valgte de først at starte barsel den dag i kom hjem fra sygehuset også havde 14 dage hjemme??

Ser frem til at høre fra jer.

I Horsens måtte vi "kun" være der 48 timer, og vi valgte at manden passede arbejdet mens vi var indlagt, også kom han selvfølgelig når han havde fri, også startede barslen først da vi kom hjem.
Det var rart nok at han først holdet barsel da vi blev udskrevet, for så meget er der jo heller ikk at lave på sygehuset, og jeg sov eller havde gæster når han var afsted på arbejde :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

Clisolka

Hej tøser

Som første gangs fødende skal man jo blive på sygehuset 3-4 dage for at lige få styr på amning osv.

Eller valgte de først at starte barsel den dag i kom hjem fra sygehuset også havde 14 dage hjemme??

Med den første var jeg indlagt i 5 dage pga. et akut kejsersnit og gulsot. Han fik barsel fra jeg var hjemme fra sygehuset - han holdte fri indtil jeg kom hjem, fordi han ikke ville vige fra min side

Her med lillebror havde han barsel fra den dag jeg kom hjem igen. Jeg var indlagt 3 dage, men han sørgede for at passe på storesøster derhjemme, og var hos mig når hun var i børnehave Det var 3 laaaaaaange dage jeg var indlagt uden selskab, men en veninde passede min datter dagen inden jeg skulle hjem, så far kunne overnatte sammen med mig

Anmeld

27. marts 2014

Nadia&Daniel

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Barsel fra dag 1 af - vi fik planlagt kejsersnit (de første 7 dage på barselsgangen)

Anmeld

27. marts 2014

FrkZier

Hej tøser

min kæreste havde barsel fra den dag jeg fødte og 3uger frem, vi tilbragte dog den første uge på hospitalet..

nu har han så ovetaget det sidste af min barsel og har holdt ca 8-9ugers barsel her til sidst, hans barsel sluttede i mandags

Anmeld

27. marts 2014

-Sigrid-

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Jeg fødte om torsdagen (tidlig morgen), og han tog barsel mens vi var på hospitalet til vi kom hjem om mandagen og så tog han afsted om torsdagen igen, men han er også studerende 

Regner med at vi gør det samme til august, ud over at vi skal føde herhjemme og derfor ikke er på hospitalet 

Anmeld

27. marts 2014

2babygirls

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Vi var indlagt sammen i mindre end 48 timer efter fødsel på patienthotellet, så farmand startede barsel dagen efter fødslen.

Anmeld

27. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang var jeg indlagt med thea på neo i 3 uger, kærsten holdte først barsel, da vi kom hjem.

Med alberte var vi indlagt i 3 1/2 dag, og kærsten tog barsel fra dag 1. Vh stine

Anmeld

28. marts 2014

(august)

Holdt 4 uger fra dag 1 og efter ca 7mdr er han gået på 10 ugers fædreorlov og har samtidig taget lidt ferie så ham nok sammenlagt har været hjemme 13/14 uger. 

Denne gang er jeg sat til 14.juni, så der tager han barsel og lidt ferie, så han er hjemme 7 uger hvor vi så skal holde sommerferie alle 5. Også tager de 10 uger +rest ferie i start 2015, når jeg starter på arbejde igen. 

Anmeld

28. marts 2014

(august)

Holdt 4 uger fra dag 1 og efter ca 7mdr er han gået på 10 ugers fædreorlov og har samtidig taget lidt ferie så ham nok sammenlagt har været hjemme 13/14 uger. 

Denne gang er jeg sat til 14.juni, så der tager han barsel og lidt ferie, så han er hjemme 7 uger hvor vi så skal holde sommerferie alle 5. Også tager de 10 uger +rest ferie i start 2015, når jeg starter på arbejde igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.