Hvad gjorde jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
38 svar
3 synes godt om
27. marts 2014

Ønskebarnet2014

Hej tøser

Hvad gjorde jeres mænd barsel.

Som første gangs fødende skal man jo blive på sygehuset 3-4 dage for at lige få styr på amning osv.

Men holdte jeres mænd barsel fra dag 1?

Eller valgte de først at starte barsel den dag i kom hjem fra sygehuset også havde 14 dage hjemme??

Ser frem til at høre fra jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

VIPpigen

Nu var vi indlagt 18 dage på neo. Men vi valgte at jeg blev på sygehuset, og han tog på job.

hans barsel startede først da vi blev udskrevet

Han arbejder i Kolding, og vi var indlagt i Kolding, så det var bare så meget nemmere... Han kom forbi når han havde fri, blev måske og spiste med, og nogen nætter blev han og sove... Desværre kostede det lidt, når vi lå på hotellet, men da vi flyttede på mor og barn stue, så overnattende han gratis

Anmeld

27. marts 2014

Morigen

Her tog han ferie da jeg havde født og holdte sin barsel da lillepigen var ca 2 mdr.

Anmeld

27. marts 2014

Pige2009

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Som første gangs fødende skal man jo blive på sygehuset 3-4 dage for at lige få styr på amning osv.

Eller valgte de først at starte barsel den dag i kom hjem fra sygehuset også havde 14 dage hjemme??

Barsel fra dag 1. Får I virkelig lov til at være 3-4 dage på hospitalet? Det lyder dejligt I Odense er det 2 dage, men hvis det går godt, kommer man hjem før

Anmeld

27. marts 2014

Ønskebarnet2014

Baagøe skriver:

Barsel fra dag 1. Får I virkelig lov til at være 3-4 dage på hospitalet? Det lyder dejligt I Odense er det 2 dage, men hvis det går godt, kommer man hjem før

Oki

Jeg ved faktisk ikke med 100 % sikkerhed hvor langt tid man skal blive.

Men det er ihvertfald det jeg har hørt 

Ville jo helst hjem så hurtigt så muligt og krydser fingre for at det hele bare forløber sig som det skal 

Anmeld

27. marts 2014

mommy1991

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Vi var så heldige at min kæreste havde sommerferie da jeg fødte, så han brugte sin barsel i forlængelse af efterårsferien 3 mdr senere

Anmeld

27. marts 2014

Pige2009

Ønskebarnet2014 skriver:

Oki

Jeg ved faktisk ikke med 100 % sikkerhed hvor langt tid man skal blive.

Men det er ihvertfald det jeg har hørt 

Ville jo helst hjem så hurtigt så muligt og krydser fingre for at det hele bare forløber sig som det skal 

Det vigtigste er, at man føler sig tryg inden man kommer hjem

Anmeld

27. marts 2014

helle85

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

her arbejdede manden til jeg kom hjem og et par dage mere efter jeg var kommet hjem også brugte ha alt sin barsel.

han over nattet ikke på sygehuse da han ikke kan fordrage sygehus(han har været indlagt for lang tid siden med dårlige oplevelse) men kom og besøgte os så tit han kunne

Anmeld

27. marts 2014

Ønskebarnet2014

helle85 skriver:

her arbejdede manden til jeg kom hjem og et par dage mere efter jeg var kommet hjem også brugte ha alt sin barsel.

han over nattet ikke på sygehuse da han ikke kan fordrage sygehus(han har været indlagt for lang tid siden med dårlige oplevelse) men kom og besøgte os så tit han kunne

Okay, så det ser sygehuset ikke som en mærkelig ting at manden arbejder og kommer senere på dagen.

Det er nok mere det jeg også tænker/bekymre mig om tror jeg.

Anmeld

27. marts 2014

lineog4

Ønskebarnet2014 skriver:

Okay, så det ser sygehuset ikke som en mærkelig ting at manden arbejder og kommer senere på dagen.

Det er nok mere det jeg også tænker/bekymre mig om tror jeg.

Tror folk gør det på tusind forskellige måder og ingen kigger skævt. Men der er jo også spørsmålet om din mand kan forestille sig at være væk fra det lille nye liv i alle de timer. Med den første havde min mand sin barsel plus en del afspadsering - jeg vrøvlede også om det var dumt han havde fri når nu vi var indlagt, og han kiggede på mig og sagde: og du tror jeg har lyst til både at gå glip af natten og 8 timer om dagen når nu jeg er blevet far og så tav jeg og lod ham bestemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.