Hvad gjorde jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2014

Ønskebarnet2014

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Man skal ikke være der i 3-4 dage det er et tilbud.. Vi var der i 1dag også tog vi hjem. Jeg fødte fredag så hans barsel startede om mandagen og 14 dage frem

Okay, super.

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

Victoria2013

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Hvad gjorde jeres mænd barsel.

Som første gangs fødende skal man jo blive på sygehuset 3-4 dage for at lige få styr på amning osv.

Men holdte jeres mænd barsel fra dag 1?

Eller valgte de først at starte barsel den dag i kom hjem fra sygehuset også havde 14 dage hjemme??

Ser frem til at høre fra jer.

Min kæreste tog ferie i 2 uger op til min termin - men jeg blev så sat igang 10 dage før tid, så det ferie fik han ikke meget af.

Han havde mulighed for at tage i alt 4 ugers barsel til at starte med, så han var hjemme de første 4 uger af prinsessens liv. Det var skønt at vi kunne være to om hende så længe, især fordi jeg endte med at få kejsersnit

Så har han så haft 1-2 ugers ferie siden hist og hér, og da jeg havde haft 8 mdrs barsel, overtog han og har i alt 10 ugers barsel

Anmeld

27. marts 2014

tarkoflen

Min kæreste tog barsel fra den dag hun blev født! Vi var indlagt de første 5 dage og han kunne heldigvis være der sammen med os jeg kan slet ikke forestille mig, at han ikke skulle være der sammen med os. Vi som familie skulle jo lære hinanden at kende... At jeg så intet kunne de første uger er så en anden snak. Men vi synes det var fantastisk at vi havde den første tid sammen og vil ikke undvære det for noget i verden!

Men når det er sagt, så er vi jo forskellige og l skal gøre som l har det bedst med

Anmeld

27. marts 2014

Sander&Vitus-Mor

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Som første gangs fødende skal man jo blive på sygehuset 3-4 dage for at lige få styr på amning osv.

Eller valgte de først at starte barsel den dag i kom hjem fra sygehuset også havde 14 dage hjemme??

Vi lå der ikke engang 24 timer så var vi hjemme :-) trods kejsersnit i fuld narkose. Men Andreas sov på sygehuset hos mig den nat vi overnattende der og tog afsted der fra om morgenen, han holder først barsel i uge 20 :-) og det så de 14 dage.

Anmeld

27. marts 2014

Lykke:)

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Vi kom hjem dagen efter (også førstegangs)

Min kæreste er studerende, og fødslen skete to dage efter sidste eksamen, så han havde halvanden måneds juleferie så ingen barsel her

Anmeld

27. marts 2014

modesty

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Jeg havde virkelig ikke brudt mig om at min mand ikke var der hele tiden, efter fødslen. Det havde jeg syntes var helt forkert.

Men man skal jo gøre hvad man selv synes er rigtigt. 

Anmeld

27. marts 2014

liten-mamma

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Vi var indlagt 6 dage, så han holdte barsel fra den dag hun blev født + 6 uger senere hen. 

Anmeld

27. marts 2014

Chris86

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Holdte barsel fra dag 1 og var med på sygehuset... Her tilbyder de to døgn, men vi valgte en ekstra overnatning pga. Sen udskrivning og hæleprøve næste morgen...

Anmeld

27. marts 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

da jeg fødte min søn for 6 år siden lå vi på sygehuset i 12 dage og så kom min kæreste på besøg... 

Anmeld

27. marts 2014

JH12

Barsel fra 1 dag, og var på sygehuset sammen med os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.