Hvad gjorde jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2014

EKBJ

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Hvad gjorde jeres mænd barsel.

Som første gangs fødende skal man jo blive på sygehuset 3-4 dage for at lige få styr på amning osv.

Men holdte jeres mænd barsel fra dag 1?

Eller valgte de først at starte barsel den dag i kom hjem fra sygehuset også havde 14 dage hjemme??

Ser frem til at høre fra jer.

Vi var på sygehuset i 4 dage og min kæreste holdte barsel fra dag 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

SandraXOXO

Tog barsel fra dag 1. Heldigvis. Og så har han haft noget ferie Han har smækket oven i så vi har haft fået endnu længere tid sammen :-)

Anmeld

27. marts 2014

CaWi

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Som første gangs fødende skal man jo blive på sygehuset 3-4 dage for at lige få styr på amning osv.

Eller valgte de først at starte barsel den dag i kom hjem fra sygehuset også havde 14 dage hjemme??

Jeg blev, som første gangs fødende, kun et døgn på sygehuset. Vi ville bare hjem i vante omgivelser.

Men han holdte sin barsel over flere "omgange".
Altså han vat hjemme hos os et par dage, så på arbejde et par, hjemme en uge, arbejde lidt igen, og så de sidste dage hos os.

Anmeld

27. marts 2014

LinLin

Davids far var uden job (ventede på at på elevplads...) men han var med på patienthotellet alle tre dage (2006) det havde han nok også gjort hvis han havde haft job

Med Adam kom vi hjem efter fire timer. Hans far (min mand ) er selvstændig og havde sit næste job to dage efter Adam blev født....

Anmeld

27. marts 2014

et-ønske

Ved første barn, holdt exen barsel fra den dag hun blev født. Var indlagt i 4 dage, synes det var lidt spild at han brugte de 4 dage...

Så denne her gang holder min nye mand barsel fra den dag jeg kommer hjem

Anmeld

27. marts 2014

Lullaby

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Altså jeg ved godt at de gerne så man blev liggende men hver gang (også 1.) smuttede vi hjem efter 3 timer. Ikke om jeg gad ligge på en barselsgang med alle mulige andre hvis babyer græd når jeg ville sove osv. Så vi tog altså hjem. Og så havde Mathias jo bare 14 dage med os. Derhjemme. 

Anmeld

27. marts 2014

Lililili

Jeg fødte min søn i november på Herlev. Er førstegangsfødende og blev sendt hjem tre timer efter fødslen, så min kæreste tog 14 lige fra start. 

Anmeld

27. marts 2014

LJMNA

Min mand tog barsel fra dag 1, men vi tog ogs hjem 3 timer efter fødslen.

Anmeld

27. marts 2014

Anonymo

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Jeg blev der kun 2 dage på sygehuset og det var fordi jeg var under 21, ellers bliver man sendt hurtigt hjem igen selvom det er første gang 

Men min kæreste ringede den torsdag jeg havde født og fik besked på at hans barsel startede fra mandag og så fik han fri om fredagen 

Anmeld

27. marts 2014

L&V

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Man skal ikke være der i 3-4 dage det er et tilbud.. Vi var der i 1dag også tog vi hjem. Jeg fødte fredag så hans barsel startede om mandagen og 14 dage frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.