Dårlig Nf 1:138

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2014

Line K.

Soleil skriver:

Tusind tak for dine søde ord 

Jeg fik den taget her kl 9 i dag og det var forfærdeligt. inden de overhovedet gik igang, brød jeg fuldstændig sammen. Efter en hel uges bekymringer kunne jeg simpelthen ikke holde det tilbage. Da de så endelig kom igang, gjorde det bare frygtelig ondt, aldrig har jeg oplevet så grim en smerte og det tog bare lang tid, da det blev ved med at rykke sig 

De har lovet mig svar på fredag mellen 14.30 og 15.30 så nu er det bare at vente igen...puha en omgang 

Det er også virkelig ubehageligt at få den lavet. Det gør ondt og er lidt voldsomt når de "jager" nålen ind. Jeg brød sammen efter min. Så snart vi var ude i bilen storhulkede jeg. Men er helt fra den resten af dagen og i dagene ind til man får besked.

Har du mon fået besked nu? Det håber jeg. Krydser hvad krydses kan for at alt er som det skal være.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Soleil

Line K. skriver:

Det er også virkelig ubehageligt at få den lavet. Det gør ondt og er lidt voldsomt når de "jager" nålen ind. Jeg brød sammen efter min. Så snart vi var ude i bilen storhulkede jeg. Men er helt fra den resten af dagen og i dagene ind til man får besked.

Har du mon fået besked nu? Det håber jeg. Krydser hvad krydses kan for at alt er som det skal være.

Kram

Ja det har jeg og det er en sund og rask lille dreng 

Hvad biopsien angår er jeg SÅ glad for at jeg ikke skal det igennem igen (skal ikke have flere børn) Det var simpelthen så forfærdelig! Men svaret var selvfølgelig skønt og er nu meget glad for at jeg gjorde det 

Anmeld

15. april 2014

Line K.

Soleil skriver:

Hvad biopsien angår er jeg SÅ glad for at jeg ikke skal det igennem igen (skal ikke have flere børn) Det var simpelthen så forfærdelig! Men svaret var selvfølgelig skønt og er nu meget glad for at jeg gjorde det 

Hvor ér det bare dejligt at høre!! :-D

Det ER virkelig en slem tur at skulle igennem. Både med biopsien og ventetiden før og efter. Lige da jeg havde været igennem det tænkte jeg også at det nok ikke var noget jeg ville kunne igen. Måske med tiden ændrer det sig.

Stort tillykke med jeres lille raske dreng i maven. :-)

Anmeld

15. april 2014

Trinebaby

Soleil skriver:

Stort tillykke med de gode svar

Anmeld

15. april 2014

Soleil

Tak

Anmeld

15. april 2014

Barbamama

Hvor er det fantastisk du fik et godt svar. Jeg ville ikke sige det til dig inden, men det gjorde også rigtig rigtig ondt på mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.