Dårlig Nf 1:138

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.133 visninger
45 svar
48 synes godt om
26. marts 2014

Soleil

Jeg er så ked af det, havde sådan glædet mig til at jeg næsten var 12 uger henne efter at have mistet i december og så gik scanningen skidt.

Jeg fik et tal på 1:138 og skal nu have taget en moderkage biopsi næste onsdag.

Den så så sød ud den lille baby og nu er mit håb bare ude. Jeg er så ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

lineog4

Soleil skriver:

Jeg er så ked af det, havde sådan glædet mig til at jeg næsten var 12 uger henne efter at have mistet i december og så gik scanningen skidt.

Du skal tænke det betyder hvis du føder 138 børn vil et af dine børn have Down. Det er mindre end 1 % risiko.

Men kan sagtens forstå dine bekymringer og sender et stort kram

Anmeld

26. marts 2014

Frk.S

Rolig rolig... kan selvfølgelig godt forstå din bekymring og alle ville jo ønske at de bare fik en god risikovurdering og så var det dét.

Men der er jo stadig en god chance for at jeres lille baby er fuldstændig sund og rask. Så dit håb er bestemt ikke ude.

Anmeld

26. marts 2014

Soleil

Tak skal du have

Ja det ved jeg, det var bare noget af et chok at få, troede jo alt var ok. skal nu vente i 1 uge plus 3 dage for at få svar, synes det virker uoverskueligt det hele

Anmeld

26. marts 2014

mbbuch

Soleil skriver:

Vil lige give et knus med på vejen. Har læst om flere hvis tal var helt ned til 1:13 og har født et helt normalt barn. Håber på det bedste

Anmeld

26. marts 2014

LMX

Mit tal var 1:15 i sidste graviditet og ud kom en helt perfekt sund og rask tøsetøs 

Ventetiden ER hård og synes også det er for galt at du skal vente en HEL uge med at få lavet biopsien. Jeg fik den dagen efter!

PS: det er ikke slemt at få prøven foretaget. (sagt af en hvor det nærmest var umuligt at få det gjort pga moderkagens placering på bagvæggen)

Stort knus herfra. 

Anmeld

26. marts 2014

Soleil

mbbuch skriver:

Vil lige give et knus med på vejen. Har læst om flere hvis tal var helt ned til 1:13 og har født et helt normalt barn. Håber på det bedste

Tusind tak skal du have 

Anmeld

26. marts 2014

Soleil

LMX skriver:

Mit tal var 1:15 i sidste graviditet og ud kom en helt perfekt sund og rask tøsetøs 

Ventetiden ER hård og synes også det er for galt at du skal vente en HEL uge med at få lavet biopsien. Jeg fik den dagen efter!

PS: det er ikke slemt at få prøven foretaget. (sagt af en hvor det nærmest var umuligt at få det gjort pga moderkagens placering på bagvæggen)

Stort knus herfra. 

Tak Ja, jeg synes også det er vildt lang tid at vente, man når jo nærmest at gå psykisk ned inden

Men hvor er jeg glad for at høre at du fik en sund og rask baby, trods de dårlige tal...Det giver mig lidt håb 

Anmeld

26. marts 2014

Soleil

Frk.S skriver:

Rolig rolig... kan selvfølgelig godt forstå din bekymring og alle ville jo ønske at de bare fik en god risikovurdering og så var det dét.

Men der er jo stadig en god chance for at jeres lille baby er fuldstændig sund og rask. Så dit håb er bestemt ikke ude.

Tak skal du have 

Anmeld

26. marts 2014

CH2012

Soleil skriver:

Kan du ikk få taget den moderkage biopsi før? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.