Soleil skriver:
Åh det gør mig varm om hjertet at høre 
Jeg er også lidt mere forhåbningsfuld i dag så jeg er sikker eller næsten sikker på, at det nok skal gå 
Er glad for at jeg kan berolige dig lidt! Men kan sagtens forstå at det er en hård besked at få. Og det bliver helt sikkert nogle lange dage at vente på biosien, og endnu længere når biopsien er taget og i skal vente på svar. Husker det SÅ tydeligt fra mig selv!
Men jeg har siden første gang læst om så ufattelig mange tilfælde hvor det er gået godt, til trods for høj risikovurdering, at vi faktisk fravalgte biosien ved denne graviditet og i stedet fik en ekstra, tidlig misdannelsesscanning i uge 14.
Så i min bog er høj risikovurdering på ingen måde = dårligt resultat! 
Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke med din graviditet fortsat, som jeg er sikker på nok skal ende ud i en sund og rask lille baby om ca 28 uger
Og så vil jeg klart råde dig til at tage ud og nyde det gode vejr og forkæle dig selv med gode oplevelser de næste dage, i stedet for at sidde derhjemme og lade de dårlige tanker fylde for meget, for så tror jeg tiden vil nå at gå i stå mange gange inden du får svar på prøven 
Anmeld