Dårlig Nf 1:138

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2014

Carina:-)

Min svigerdatter fik da hun var 18 et tal der sagde 1:31

Lægen var ikke optimistisk,fordi hun var ung og slank (vægten har åbenbart også noget at sige)

Men han suser altså rundt her i stuen ligenu -Så et meget dårligt tal kan sagtens give sunde og raske babyer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Barbamama

Åh jeg har været der! Jeg fik tallet 1:131
Og jeg fik også en moderkagebiopsi. Den viste at vi ventede os en sund dreng. Men jeg var så bange og ked af det indtil vi fik besked.
Sygeplejersken der scannede mig sagde at jeg skulle forestille mig tallet, som at man stillede 131 mennesker ind i et rum og så var der én af dem, der var syg..... Prøv at fokuser lidt på den tanke. Jeg håber at det er en rask lille baby der ligger lunt og dejligt derinde. Kram

Anmeld

1. april 2014

Soleil

Barbamama skriver:

Åh jeg har været der! Jeg fik tallet 1:131
Og jeg fik også en moderkagebiopsi. Den viste at vi ventede os en sund dreng. Men jeg var så bange og ked af det indtil vi fik besked.
Sygeplejersken der scannede mig sagde at jeg skulle forestille mig tallet, som at man stillede 131 mennesker ind i et rum og så var der én af dem, der var syg..... Prøv at fokuser lidt på den tanke. Jeg håber at det er en rask lille baby der ligger lunt og dejligt derinde. Kram

Tak skal du have 

Anmeld

1. april 2014

Soleil

Så er det i morgen jeg skal have den fandens moderkage biopsi og jeg er SÅ nervøs!! Det har simpelthen været den værste uge for mig, og psykisk er jeg dykket rigtig rigtig mange gange. Jeg synes det har været en pinsel at skulle vente 1 uge og jeg skal nu yderligere vente 3 arbejdsdage på  at få svar...Åh mand

Jeg har VIRKELIG kæmpet for at have et positivt syn, men hold da op det har været svært!!

Nu håbe jeg at jeg får svar senest fredag, så jeg ikke skal endnu en weekend igennem...

Endnu engang tak for alle jeres opbakende ord 

Anmeld

1. april 2014

Carina:-)

Soleil skriver:

Så er det i morgen jeg skal have den fandens moderkage biopsi og jeg er SÅ nervøs!! Det har simpelthen været den værste uge for mig, og psykisk er jeg dykket rigtig rigtig mange gange. Jeg synes det har været en pinsel at skulle vente 1 uge og jeg skal nu yderligere vente 3 arbejdsdage på  at få svar...Åh mand

Jeg har VIRKELIG kæmpet for at have et positivt syn, men hold da op det har været svært!!

Nu håbe jeg at jeg får svar senest fredag, så jeg ikke skal endnu en weekend igennem...

Endnu engang tak for alle jeres opbakende ord 

Rigtig meget held og lykke i morgen og dagene efter.

Tro på det positive 

Anmeld

2. april 2014

Line K.

Kære Soleil

Jeg faldt lige over din tråd og har ikke læst alle indlæg.

Jeg kan fuldt ud forstå din bekymring. Jeg fik taget moderkagebiopsi fordi der var en 1:4 chance for en arvelig kromosomfejl, og jeg var slet ikke mig selv i tiden op til. Det var en frygtelig ventetid. Man er både lykkelig over det lille liv i mavsen, men samtidig SÅ bange og ræd for at barnet er sygt og man ikke skal beholde det.

Jeg er nu 38+2 og går og venter på ar føde vores sunde og raske dreng.

Som jeg ser det er der STOR chance for at alt er som det skal være. Jeg ved også godt at bare det der er en chance for at ens barn ikke er raskt er nok til at være bekymret og bange. Men dine odds er alligevel gode!

Mange tanker til dig. Nu er selve biopsien snart overstået. Så skal du/I bare igennem et par dage mere og så har I svar. 

Mange kram!!

Anmeld

2. april 2014

Soleil

Line K. skriver:

Kære Soleil

Jeg faldt lige over din tråd og har ikke læst alle indlæg.

Jeg kan fuldt ud forstå din bekymring. Jeg fik taget moderkagebiopsi fordi der var en 1:4 chance for en arvelig kromosomfejl, og jeg var slet ikke mig selv i tiden op til. Det var en frygtelig ventetid. Man er både lykkelig over det lille liv i mavsen, men samtidig SÅ bange og ræd for at barnet er sygt og man ikke skal beholde det.

Jeg er nu 38+2 og går og venter på ar føde vores sunde og raske dreng.

Som jeg ser det er der STOR chance for at alt er som det skal være. Jeg ved også godt at bare det der er en chance for at ens barn ikke er raskt er nok til at være bekymret og bange. Men dine odds er alligevel gode!

Mange tanker til dig. Nu er selve biopsien snart overstået. Så skal du/I bare igennem et par dage mere og så har I svar. 

Mange kram!!

Tusind tak for dine søde ord 

Jeg fik den taget her kl 9 i dag og det var forfærdeligt. inden de overhovedet gik igang, brød jeg fuldstændig sammen. Efter en hel uges bekymringer kunne jeg simpelthen ikke holde det tilbage. Da de så endelig kom igang, gjorde det bare frygtelig ondt, aldrig har jeg oplevet så grim en smerte og det tog bare lang tid, da det blev ved med at rykke sig 

De har lovet mig svar på fredag mellen 14.30 og 15.30 så nu er det bare at vente igen...puha en omgang 

Anmeld

2. april 2014

mortilfreja

Soleil skriver:

Jeg fik den taget her kl 9 i dag og det var forfærdeligt. inden de overhovedet gik igang, brød jeg fuldstændig sammen. Efter en hel uges bekymringer kunne jeg simpelthen ikke holde det tilbage. Da de så endelig kom igang, gjorde det bare frygtelig ondt, aldrig har jeg oplevet så grim en smerte og det tog bare lang tid, da det blev ved med at rykke sig 

De har lovet mig svar på fredag mellen 14.30 og 15.30 så nu er det bare at vente igen...puha en omgang 

Jeg kryser alt hvad jeg kan krydse for gode nyheder på fredag     

Anmeld

2. april 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Soleil skriver:

Krydser fingre og tæer for dig (og ikke mindst bebs). 

Synes det er forfærdenligt hvor længe du har skulle vente. Men nu er du har du heldigvis snart svar.

Anmeld

2. april 2014

Alexander&Lærke

Krydser fingre for et super godt svar på fredag, har selv været der for 3 år siden da jeg ventede min datter. Jeg brød også fuldstændig sammen, hele min verden brød sammen, måtte sygemelde mig på jobbet og sad bare herhjemme og græd for mig selv.  Kunne abselut ikke overskue noget og slet ikke at skulle være mor for 2 gang til måske down barn. 

Syntes også prøven var frygtelig, og husker tydeligt den store nål de brugte, og de måtte stikke 2 gange.

Jeg håber så meget, du får et dejligt svar som flere af os herinde har fået selvom vi havde et lille tal. 

Jeg husker også tydeligt da jeg fik svar, skreg op og råbte til hele verden at jeg ventede den sundste og raskeste pige. 

Du har gode muligheder for et positivt svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.