Amning kikese sidst, hvad så nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Vi har jo så også hende 'bidderen' at tage hensyn til, men hun kommer i dagpleje og så kan jeg 'pleje' min amning til den er på plads, og så få hende til at være med til bleskift osv �� 

Har dit barn en dukke? Min datter er to, og har en. Hun sætter den i vippestolen, pusler hende, sætter det hår hun ikke har osv, og så er det hendes baby og mor har lillesøster, det tror jeg er super for min pige så hun er med og ser babyer som noget sjovt og spændende, og ikke som noget som tager mors (og fars) opmærksomhed ��

Nej det har han ikke, tror bare han ville kaste lidt med den hehe han er ægte vildbasse.

Ja han skal i vuggestue så må jeg give den gas der

Tak for rådet ellers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg har snakket med min jordmoder om det, hun er desværre ikke til den store hjælp

Hvor langt henne er du?

Tænker om det kan betale sig at skifte til en anden?

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Hvor langt henne er du?

Tænker om det kan betale sig at skifte til en anden?

Jeg er 20+4 i dag

Måske, jeg har det bare skidt med det

Anmeld

24. marts 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg er åben, men det konkrete råd jeg leder efter er hvordan fik du troen på du kunne, ikke det praktiske og det logiske

Trorn på det kommer først når du sidder med din lille ny, og når du lægger ham/hende til og mælken kommer. Indtil da, er det kun håbet du kan læne dig op af. Et håb er altid en start  

Anmeld

24. marts 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Nej det har han ikke, tror bare han ville kaste lidt med den hehe han er ægte vildbasse.

Ja han skal i vuggestue så må jeg give den gas der

Tak for rådet ellers

Nethe er også en vildbasse, har aldrig prøvet at noget har været for vildt til hende, men vi lærer hende jo at babyen/dukken skal man passe på 

Og velbekomme, håber du kunne bruge det 

Anmeld

24. marts 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg er 20+4 i dag

Måske, jeg har det bare skidt med det

Det skal du ikke have.. Du skal være tilfreds med den rådgivning du får, ellers synes jeg du skal skifte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.