sommer jakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

Kay

Goggelogge skriver:

Øv hvor ærgerligt.. Jeg nåede og få den i grøn.. Du må videre på jagt

ja... manden mener jeg skal købe en neutral farve fordi han tror det er en lille bror vi venter os... men sys ik der er det vi leder efter i sådan en farve... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

modesty

Vi har denne og det er den model, som kaldes en åben anorak. Der er et skjult lynlås, som går på skrå hele vejen igennem foran på jakken

Yep, den model havde vi nemlig også sidste år. Var ikke klar over at det kaldtes en åben anorak. 

Anmeld

23. marts 2014

modesty

Jeg har lige bestilt, men dette er jakken og ikke anorakken

Ja, det kan jeg se på fotoet, men jeg spørger fordi den i beskrivelsen kaldes en anorak. Men en anden har lige sagt at denne model kaldes en åben anorak, så det er nok derfor.

Tusind tak for link! Man finder dem stort set aldrig på udsalg. Vi havde den sidste år og var meget glad for den.

Anmeld

24. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
LinLin skriver:

Softshell er da varmere end en vindtæt sommerjakke...?

Kan så heller ikke forstå hvis han er så varm, at han stadig har vinterjakke på det er flere uger siden vi alle gik over til softshell... Og jeg er overhovedet ikke "varm"; mine drenge er...

Fordi det stadig kun er 3 grader varmt når vi cykler om morgenen kl 6. men jo, vinterjakken er for varm så snart kl er 10, så vi er lige i en overgang og softshellen kommer meget snart i brug. 

Jeg mente ikke softshell i stedet for sommerjakke jeg mente striktrøje i stedet for sommerjakke fordi jeg tror han ville koge i en sommerjakke der er vindtæt. Og de dage hvor vinden så faktisk er kold, ville jeg nok bare bruge softshellen. Han har jo kun t-shirt under til den tid. men jeg er nok også typen der ikk gider at have 117 forskellige jakker liggende, for han bruger jo ikk jakker ret meget om sommeren i det hele taget. 

Anmeld

24. marts 2014

L&V

Kay skriver:

Ja jeg kigger lidt efter de sommer jakke... Eller softShell eller ja... Hvad er lige smartest til en pige der bliver 2 til august? Hun har termotøj...  

Hmm syntes det med overtøj er en jungle... Og har indtil nu købt for meget hver gang... 

Nogle gode råd?

Vi plejer ha en termojakke, soft shell, regnjakke, fleece trøje og en pæn sommer jakke

Anmeld

24. marts 2014

LinLin

Mor11 skriver:

Fordi det stadig kun er 3 grader varmt når vi cykler om morgenen kl 6. men jo, vinterjakken er for varm så snart kl er 10, så vi er lige i en overgang og softshellen kommer meget snart i brug. 

Jeg mente ikke softshell i stedet for sommerjakke jeg mente striktrøje i stedet for sommerjakke fordi jeg tror han ville koge i en sommerjakke der er vindtæt. Og de dage hvor vinden så faktisk er kold, ville jeg nok bare bruge softshellen. Han har jo kun t-shirt under til den tid. men jeg er nok også typen der ikk gider at have 117 forskellige jakker liggende, for han bruger jo ikk jakker ret meget om sommeren i det hele taget. 

Det kommer meget an på sommeren synes jeg den kan være rigtigt dårlig og så bruger man den meget - specielt om morgenen...

Mine har softshell til efterår og forår; den de har nu er den de havde i efteråret også. Og så har de selvfølgelig brugt vinterjakke imellem tiden... Tre jakker til et år synes jeg da ikke er meget

Mht jakke nu,kører vi i bil, så vi mærker ikke morgenkulden på samme måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.