sommer jakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.388 visninger
35 svar
5 synes godt om
22. marts 2014

Kay

Ja jeg kigger lidt efter de sommer jakke... Eller softShell eller ja... Hvad er lige smartest til en pige der bliver 2 til august? Hun har termotøj...  

Hmm syntes det med overtøj er en jungle... Og har indtil nu købt for meget hver gang... 

Nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

De3Guldklumper

Kay skriver:

Ja jeg kigger lidt efter de sommer jakke... Eller softShell eller ja... Hvad er lige smartest til en pige der bliver 2 til august? Hun har termotøj...  

Hmm syntes det med overtøj er en jungle... Og har indtil nu købt for meget hver gang... 

Nogle gode råd?

Her har ungerne

Softshell, termotøj, fleecejakke og regntøj til overgangsperioderne

Anmeld

22. marts 2014

Kay

Pylle3 skriver:

Her har ungerne

Softshell, termotøj, fleecejakke og regntøj til overgangsperioderne

Men en softShell kan den også bruges til sommer? For lige nu sys jeg det går fint med termotøj og regntøj og fleez trøje... Men det bliver jo for varmt på et tidspunkt...

Anmeld

22. marts 2014

De3Guldklumper

Kay skriver:

Men en softShell kan den også bruges til sommer? For lige nu sys jeg det går fint med termotøj og regntøj og fleez trøje... Men det bliver jo for varmt på et tidspunkt...

Nej der bliver den for varm vil jeg mene. Vi har aldrig brugt sommerjakke men fleecen

Anmeld

22. marts 2014

LinLin

Jeg plejer at købe en sommerjakke - og altid en der kan tåle vand også... De har også fleecejakker til køligere dage (uden regn)

Softshell bruger vi forår og efterår

Anmeld

22. marts 2014

Kay

Pylle3 skriver:

Nej der bliver den for varm vil jeg mene. Vi har aldrig brugt sommerjakke men fleecen

Ja men tænker at en fleece ikke er ret vind stoppende... Og det har vi ret brug for i en sommer jakke

Anmeld

22. marts 2014

Kay

LinLin skriver:

Jeg plejer at købe en sommerjakke - og altid en der kan tåle vand også... De har også fleecejakker til køligere dage (uden regn)

Softshell bruger vi forår og efterår

Nogle mærker eller butikker du vil anbefale?

Anmeld

22. marts 2014

Mother-love

Nogle gode råd?

Isabella er godt nok 2,9 år. Men jeg har lige købt en Hummel softshell jakke. I en lang model.
Og ellers har hun termotøj og regntøj. Hun er dog ikke helt hoppet ud af Flyverdragten i vs og går også stadig i hendes vinterjakke. Venter lige en mdrs tid med at hun kommer over i den nye jakke. For synes det er lidt for koldt endnu.

Men ellers har vi også nogle striktrøjer og fleecetrøjer liggende.
Men dette synes jeg mere er lidt luksus ting at have for det er slet ikke nødvendigt.

Men ellers ville jeg bare vælge og købe en softshell jakke evt med lidt fleece i. Og så se tiden an med vejret. Og hvis du føler hun mangler noget så først købe det der.
For man kommer desværre nemt til at købe alt muligt som overhovedet ikke bliver brugt. Og det er spild af penge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2014

modesty

Kay skriver:

Hvis budgettet er til det, vil jeg helt klart anbefale Mini a Tures sommerjakker/anorakker. 

Anmeld

22. marts 2014

LinLin

Sidste år havde de fra ticket to haven og minymo. De var gode begge to
Et tip, hvis den også skal bruges i vs: vælg en med "grov" lynlås... Altså hvor takkerne er brede (håber det giver mening). Har prøvet et par stykker fra h&m med "fine" lynlåse (små takker) både sommerjakke og softshell og der skal altså ikke meget sand til før de ikke kan lynes mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.