sommer jakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

Goggelogge

modesty skriver:

Har I modtaget den? For kan se at den kaldes anorak i beskrivelsen, mens fotoet er en jakke. Vil meget gerne have den, men kun som jakke.

Jeg har lige bestilt, men dette er jakken og ikke anorakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Kay

23. marts 2014

Kay

Goggelogge skriver:

http://www.shopoutlet.dk/Jakker-og-overtøj-791.aspx?ProductID=PROD6817586&VariantID=0 

denne har vi lige købt, den kan tale regn også og til halv pris

hvor sidder lynlåsen på den?? 

Anmeld

23. marts 2014

Kay

LinLin skriver:

Softshell er da varmere end en vindtæt sommerjakke...?

Kan så heller ikke forstå hvis han er så varm, at han stadig har vinterjakke på det er flere uger siden vi alle gik over til softshell... Og jeg er overhovedet ikke "varm"; mine drenge er...

jeg tænker lidt denne

http://nameit.dk/name-it/outerwear/mini-mello-jacket/13106636,da_DK,pd.html?dwvar_13106636_colorPattern=13106636_BrightWhite&forceScope= 

for så kan man jo altid give en trøje inden under på køligere dage... tænker jeg... 

for tror softshell bliver for varm... hun har heller ik brugt vinterjakke og flyverdragt i en måneds tid nu... 

Anmeld

23. marts 2014

Goggelogge

Kay skriver:

hvor sidder lynlåsen på den?? 

Hvis du kigger på billedet kan du se ved den af lommen foran går der en skrå lynlås på højre side

Anmeld

23. marts 2014

Aabye

Kay skriver:

Ja jeg kigger lidt efter de sommer jakke... Eller softShell eller ja... Hvad er lige smartest til en pige der bliver 2 til august? Hun har termotøj...  

Hmm syntes det med overtøj er en jungle... Og har indtil nu købt for meget hver gang... 

Nogle gode råd?

Her har vi: Termotøj, regntøj, fleece trøjer (og dragter som de pt har på når de er ude at sove), og sommerjakker (den stores er fra småfolk, og den lilles er en fra H&M som han har arvet fra sin storebror.. 

Pt har de hjemmestrikkede uld trøjer på inden under termotøjet når det er lidt køligt.. Og det virker ganske glimrende.. 

Anmeld

23. marts 2014

LinLin

Kay skriver:

jeg tænker lidt denne

http://nameit.dk/name-it/outerwear/mini-mello-jacket/13106636,da_DK,pd.html?dwvar_13106636_colorPattern=13106636_BrightWhite&forceScope= 

for så kan man jo altid give en trøje inden under på køligere dage... tænker jeg... 

for tror softshell bliver for varm... hun har heller ik brugt vinterjakke og flyverdragt i en måneds tid nu... 

Den ser fin ud - også med lynlåsen

Anmeld

23. marts 2014

Kay

Goggelogge skriver:

Hvis du kigger på billedet kan du se ved den af lommen foran går der en skrå lynlås på højre side

oki... kiggede nemlig på de andre på siden og der sidder de under armen eller i ryggen og det er jeg bestemt ik til... og pastel farver duer ik til elna desvære... den sorte er fed... men sys ik jeg kan finde den med lynlås foran... 

Anmeld

23. marts 2014

Kay

LinLin skriver:

Den ser fin ud - også med lynlåsen

nemlig... men ville gerne se den live inden køb 

Anmeld

23. marts 2014

Goggelogge

Kay skriver:

oki... kiggede nemlig på de andre på siden og der sidder de under armen eller i ryggen og det er jeg bestemt ik til... og pastel farver duer ik til elna desvære... den sorte er fed... men sys ik jeg kan finde den med lynlås foran... 

Øv hvor ærgerligt.. Jeg nåede og få den i grøn.. Du må videre på jagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.