sommer jakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

Kay

LinLin skriver:

Sidste år havde de fra ticket to haven og minymo. De var gode begge to
Et tip, hvis den også skal bruges i vs: vælg en med "grov" lynlås... Altså hvor takkerne er brede (håber det giver mening). Har prøvet et par stykker fra h&m med "fine" lynlåse (små takker) både sommerjakke og softshell og der skal altså ikke meget sand til før de ikke kan lynes mere

Uh det var et godt råd... For den skal kunne tåle at blive brugt meget da vi er meget ude...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi bruger vinterjakke pt. Næste skridt bliver softshell og til sommer kommer han bare til at bruge fleece/tyk striktrøje og softshell på de køligere dage/regnvejrsdage. det har fungeret rigtig fint her, men vores dreng er også meget varm og ville dø i en vindtæt jakke (som selvsagt ikke er ligeså åndbar) på de Varme dage. Derudover har han regnbukser. 

Anmeld

23. marts 2014

Kay

Mor11 skriver:

Vi bruger vinterjakke pt. Næste skridt bliver softshell og til sommer kommer han bare til at bruge fleece/tyk striktrøje og softshell på de køligere dage/regnvejrsdage. det har fungeret rigtig fint her, men vores dreng er også meget varm og ville dø i en vindtæt jakke (som selvsagt ikke er ligeså åndbar) på de Varme dage. Derudover har han regnbukser. 

elna er også en meget varm pige... og sidste år havde vi enten trøjer på hende eller en tynd sommer jakke... den var ikke vind tæt... men den stopper vinden bedre end en strik trøje... 

men tænker at en softshel er for varm til sommer?? eller måske meget god en kølig sommer aften? 

det er mest fordi vi kommer meget ved havet hvor det kan blæse en del også om sommeren... så måske er softshel og trøjer bare vejen frem... 

Anmeld

23. marts 2014

Goggelogge

http://www.shopoutlet.dk/Jakker-og-overtøj-791.aspx?ProductID=PROD6817586&VariantID=0 

denne har vi lige købt, den kan tale regn også og til halv pris

Anmeld

23. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min dreng har en fleecejakke, en softshell, et termosæt samt et regnsæt. Derudover har han også en tynd sommerjakke.  Jeg synes jeg sidste år fil brugt det hele. 

Anmeld

23. marts 2014

LinLin

Mor11 skriver:

Softshell er da varmere end en vindtæt sommerjakke...?

Kan så heller ikke forstå hvis han er så varm, at han stadig har vinterjakke på det er flere uger siden vi alle gik over til softshell... Og jeg er overhovedet ikke "varm"; mine drenge er...

Anmeld

23. marts 2014

Francisca

Kay skriver:

Ja jeg kigger lidt efter de sommer jakke... Eller softShell eller ja... Hvad er lige smartest til en pige der bliver 2 til august? Hun har termotøj...  

Hmm syntes det med overtøj er en jungle... Og har indtil nu købt for meget hver gang... 

Nogle gode råd?

Vores datter har termotøj i vuggestue og denne jakke her som sommerjakke http://nameit.dk/name-it/outerwear/mini-mello-jack et/13100586,da_DK,pd.html?dwvar_13100586_colorPatt ern=13100586_BlushingBride
Også en molo teddy fleece

Anmeld

23. marts 2014

modesty

Goggelogge skriver:

http://www.shopoutlet.dk/Jakker-og-overtøj-791.aspx?ProductID=PROD6817586&VariantID=0 

denne har vi lige købt, den kan tale regn også og til halv pris

Har I modtaget den? For kan se at den kaldes anorak i beskrivelsen, mens fotoet er en jakke. Vil meget gerne have den, men kun som jakke.

Anmeld

23. marts 2014

IT-nørd

modesty skriver:

Har I modtaget den? For kan se at den kaldes anorak i beskrivelsen, mens fotoet er en jakke. Vil meget gerne have den, men kun som jakke.

Vi har denne og det er den model, som kaldes en åben anorak. Der er et skjult lynlås, som går på skrå hele vejen igennem foran på jakken

Anmeld

23. marts 2014

Monski

Kay skriver:

Ja jeg kigger lidt efter de sommer jakke... Eller softShell eller ja... Hvad er lige smartest til en pige der bliver 2 til august? Hun har termotøj...  

Hmm syntes det med overtøj er en jungle... Og har indtil nu købt for meget hver gang... 

Nogle gode råd?

Til sommer har vi softshell jakke, regnjakke og vest
Så er der både til de varme og kølige dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.