Hvor er det også bare trættende at læse hele tiden, at fordi man pointere at amning er det sundeste valg ernæringsmæssigt, så skriver man mellem linjerne at "flaskemødre" er dårlige forældre ... Er det jeres egne ord eller vores (ammerne) ? For jeg har personligt aldrig påstået jeg er en bedre mor, jeg gør sikkert noget andet som kan få andre til at stille ?.. Jeg tænker igen, som jeg også har gjort før, at de mødre som har sådan et stort behov for at svine andre til, måske gør det fordi de ikke har forliget /accepteret deres egen situation/ valg helt alligevel, trods de giver stort udtryk for at det har de. Jamen hvorfor så føle sig så truffet? Hvorfor så BLIVE VED med at læse ting der ikke står skrevet?
Jeg har et par gange herinde skulle forklare mig ud af noget jeg ikke har skrevet. I alle former for debatter, fordi folk ikke blot kan læse hvad jeg skriver, men læser en heeel masse ved siden af... Det synes jeg tilgengæld er skide ærgerligt
Og kan i den grad ødelægge en debat. Læste man nu bare hvad der blev skrevet kun, ville det heller ikke ende grimt ud hvergang en debat tager en anden drejning, tit og ofte en spændende drejning, men ja, ikke når det bare skal være en gang mudderkast.
Anmeld