Fuck hvor er jeg træt af jer og amme debatter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

Mortil223

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har fået det et par gange - både herinde og andre steder.

Men i den tråd ts referer til. hvor er der så nogen der udedeler raps?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Nadia&Daniel

førstebarn21 skriver:

Men i den tråd ts referer til. hvor er der så nogen der udedeler raps?

Har jeg ikke nævnet noget om Men jeg har sågar fået et brev herinde, hvor hende som skrev til mig, mente jeg var en dårlig mor (ordret) fordi jeg valgte flasken. Tror desværre dette emne altid vil dele vande herinde og andre steder.

Anmeld

23. marts 2014

Mortil223

Nadia&Daniel skriver:

Har jeg ikke nævnet noget om Men jeg har sågar fået et brev herinde, hvor hende som skrev til mig, mente jeg var en dårlig mor (ordret) fordi jeg valgte flasken. Tror desværre dette emne altid vil dele vande herinde og andre steder.

Nej du har ikke specifikt nævnt det, men når det er den tråd indlæg tager udgangspunkt i antager jeg det er den tråd

Men at en har skrevet sådan, gør det, det så ok at skrive sådan som ts gør til alle mødre der ammer?

Anmeld

23. marts 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Nadia&Daniel skriver:

Tja, er jo meget enig med ts

Og fordi du er enig, er indlægget ikke vredt? Hun brækker sig over folk osv. - men det er ikke vredt? 

Anmeld

23. marts 2014

isabellasmor

Nadia&Daniel skriver:

Jeg er helt stoppet med at læse tråde om amning/flaske - for nej jeg mener ikke at I skriver at I er bedre (ved ikke hvordan andre læser det), men synes ofte at vi skal stå til ansvar hvorfor vi har valgt flasken istedet for brysterne.

Så længe man gør det man kan for barnet - er det ikke andres ansvar at belær om at brysterne (eller flasken) er bedst, for det ved vi ofte godt, men ikke alle kan (jeg er en af dem som måtte give op - både med støtte fra manden og sp)

Tror desværre at dette emne vil være at finde for altid - både herinde og andre steder.

Nu har der været et par debatter herinde hvor det store spørgsmål netop lød på " hvorfor fravalgte du amning" ... Så det har da ikke noget at gøre med at man så skal stå til ansvar, men mener man at spørgsmålet er et dunk, så synes jeg da bare man skal springe over... 

Anmeld

23. marts 2014

Sandratoft

ønskebørn74 skriver:

Så skriver en om hvilket mærke modermælks erstatning der er bedst.. Og lige så snart amning er fra valgt.. Så er halvdelen af indlæggene om hvor godt modermælk er og at det er her der burde sættes ind..

Jeg brækker mig over jer.. Så fat dog at moderskabet ikke sider i de fucking dutter.. I er ikke bedre mødre end os der ikke ammer.. Bland jer dog uden om.. Hvad fanden bilder i jer ind.. Det var sgu da ikke det der bliver spurgt om..

Ja surt indlæg, men føj jeg er træt af det selvhævdende selvvfremhævene pis.. Uffff altså.. 

Jeg er enig med dig i, at det at være en god mor ikke sidder i om man ammer eller giver flaske, og man skal ikke dømmes for sit valg overhovedet. 

Når det så er sagt... hold da op.... en barnlig og umoden måde du formulerer dig på. Jeg tror ikke du når ud til nogen når du vælger at skrive sådan. Kan se at du før har fået en advarsel af moderator for din tone. Måske skal du lige prøve at tælle til 10, inden du opretter et debatindlæg med så meget vrede i. Det er i orden at føle vrede og være ked af det, men du opnår ingenting ved at skrive "hvad fanden bilder i jer ind", "jeg brækker mig over jer" osv. 

Baby.dk er for voksne mennesker som alle har en mening om tingene. Hvis den ikke lige passer ind i det du synes om, så hop op og fald ned på det, du kan alligevel ikke styre andres holdninger. 

Og... det kan godt være at nogen indlæg oprettes med henblik på at få svar på noget specifikt, men tit ledes debatten hen på andre lignende emner, og det synes jeg da er fint? Debatterne herinde behøves ikke være indsnævrede og ensporede, og der burde ikke være regler for hvad man kan spørge ind til. 

Hvis emnerne der debatteres er så følsomme for dig, at du ikke kan tale ordentligt, så må du altså lige hoppe over.

Anmeld

23. marts 2014

Anonymo

isabellasmor skriver:

Hvor er det også bare trættende at læse hele tiden, at fordi man pointere at amning er det sundeste valg ernæringsmæssigt, så skriver man mellem linjerne at "flaskemødre" er dårlige forældre ... Er det jeres egne ord eller vores (ammerne) ? For jeg har personligt aldrig påstået jeg er en bedre mor, jeg gør sikkert noget andet som kan få andre til at stille ?.. Jeg tænker igen, som jeg også har gjort før, at de mødre som har sådan et stort behov for at svine andre til, måske gør det fordi de ikke har forliget /accepteret deres egen situation/ valg helt alligevel, trods de giver stort udtryk for at det har de. Jamen hvorfor så føle sig så truffet? Hvorfor så BLIVE VED med at læse ting der ikke står skrevet? 

Jeg har et par gange herinde skulle forklare mig ud af noget jeg ikke har skrevet. I alle former for debatter, fordi folk ikke blot kan læse hvad jeg skriver, men læser en heeel masse ved siden af... Det synes jeg tilgengæld er skide ærgerligt  Og kan i den grad ødelægge en debat. Læste man nu bare hvad der blev skrevet kun, ville det heller ikke ende grimt ud hvergang en debat tager en anden drejning, tit og ofte en spændende drejning, men ja, ikke når det bare skal være en gang mudderkast. 

Godt skrevet

Anmeld

23. marts 2014

Savannah

Hvor er det fantastisk, at kvindens bryster kan give mad til hendes lille barn.

Og hvor er det fantastisk, at der findes en erstatning når amningen ikke fungerer - uanset grundlag.

Det vigtigste er vel, at børnene får mad.

Positive vibes og god søndag til alle jer

Anmeld

23. marts 2014

Nadia&Daniel

Mor og meget mere skriver:

Og fordi du er enig, er indlægget ikke vredt? Hun brækker sig over folk osv. - men det er ikke vredt? 

Hvis du bare lige læser mine svar til de andre - så slipper jeg for at svare igen igen

Anmeld

23. marts 2014

Nadia&Daniel

Savannah skriver:

Hvor er det fantastisk, at kvindens bryster kan give mad til hendes lille barn.

Og hvor er det fantastisk, at der findes en erstatning når amningen ikke fungerer - uanset grundlag.

Det vigtigste er vel, at børnene får mad.

Positive vibes og god søndag til alle jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.