ønskebørn74 skriver:
Så skriver en om hvilket mærke modermælks erstatning der er bedst.. Og lige så snart amning er fra valgt.. Så er halvdelen af indlæggene om hvor godt modermælk er og at det er her der burde sættes ind..
Jeg brækker mig over jer.. Så fat dog at moderskabet ikke sider i de fucking dutter.. I er ikke bedre mødre end os der ikke ammer.. Bland jer dog uden om.. Hvad fanden bilder i jer ind.. Det var sgu da ikke det der bliver spurgt om..
Ja surt indlæg, men føj jeg er træt af det selvhævdende selvvfremhævene pis.. Uffff altså.. 
Jeg er enig med dig i, at det at være en god mor ikke sidder i om man ammer eller giver flaske, og man skal ikke dømmes for sit valg overhovedet.
Når det så er sagt... hold da op.... en barnlig og umoden måde du formulerer dig på. Jeg tror ikke du når ud til nogen når du vælger at skrive sådan. Kan se at du før har fået en advarsel af moderator for din tone. Måske skal du lige prøve at tælle til 10, inden du opretter et debatindlæg med så meget vrede i. Det er i orden at føle vrede og være ked af det, men du opnår ingenting ved at skrive "hvad fanden bilder i jer ind", "jeg brækker mig over jer" osv.
Baby.dk er for voksne mennesker som alle har en mening om tingene. Hvis den ikke lige passer ind i det du synes om, så hop op og fald ned på det, du kan alligevel ikke styre andres holdninger.
Og... det kan godt være at nogen indlæg oprettes med henblik på at få svar på noget specifikt, men tit ledes debatten hen på andre lignende emner, og det synes jeg da er fint? Debatterne herinde behøves ikke være indsnævrede og ensporede, og der burde ikke være regler for hvad man kan spørge ind til.
Hvis emnerne der debatteres er så følsomme for dig, at du ikke kan tale ordentligt, så må du altså lige hoppe over.
Anmeld