Til københavn i en dag, men morsygt barn.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Men se på det sådan, at det nok er hårdest for dit moderhjerte  Jeg er sikker på, de nok skal hygge sig alene sammen 

Du må bede faderen om at tage opmærksomheden når du går hjemmefra, f.eks. læse en bog - det hjælper ikke lige med det samme her, men det bliver bedre 

Ja, det er nok slemmest for mig.. De skal med ned og vinke farvel ved toget, så overvejede lidt at gå forbi en butik og købe en lille legetøjsgave som han kan bruge sin opmærksomhed på.. Men ja, det er sgu hårdere end man havde forventet før man blev mor 

Men tak for svar, og for at du vil svarer på det hele, det betyder meget for mig at jeg kan betro mig til jer skønne kvinder på baby.dk helt anonymt og få beroligende svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Tak for svar 

Det vil jeg prøve.. men det bliver nok mig der hænger i røret  Men ja, må have mere tiltro til ham.. Det bare svært når man er husmor, der har ham 24/7, så er man bange for at ens mand bliver for stresset af det.. Men ja, væk med fjollede tanker, det kommer sikkert til at gå strålende 

Sidste år var jeg 4 hele dage i London, mens kærsten var alene hjemme med begge piger. Jeg ammede stadig alberte inden sengetid 4 ud af 7 dage, og vi var eninge om at så var det der vi sluttede med amningen helt, så jeg tog afsted enormt spændt på om hun ku overleve uden mors babber osv. Hun var lige omkring 12-13 mdr'er, så det passede jo fint. Det var meget hårde for mig at undvære dem, end det var for dem at undvære mig.

Jeg havde sagt til kærsten inden jeg tog hjemmefra, at jeg ik ville høre noget om det, hvis hun var ked af det, og at jeg kun ville ringe for at sige godnat eller godmorgen. Jeg havde en fantatisk tur, fordi jeg ik sku bekymre mig om noget som helst, for jeg stolede på at de nok sku hygge sig.

Så håber du får en rigtig hyggelige tur! Vh stine

Anmeld

21. marts 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Ja, det er nok slemmest for mig.. De skal med ned og vinke farvel ved toget, så overvejede lidt at gå forbi en butik og købe en lille legetøjsgave som han kan bruge sin opmærksomhed på.. Men ja, det er sgu hårdere end man havde forventet før man blev mor 

Men tak for svar, og for at du vil svarer på det hele, det betyder meget for mig at jeg kan betro mig til jer skønne kvinder på baby.dk helt anonymt og få beroligende svar 

God idé med en gave - den er jeg sikker på han vil glæde sig til at åbne, når han kommer hjem med far 

Hihi ja, det er hårdt for ens moderhjerte - men jeg synes det bliver bedre med tiden  Min første er en der bare vil frem i verden, og den mindste er meget morglad, men han er også kun 6 mrd.

Anmeld

22. marts 2014

Mettefpigen

Jeg havde taget afsted :-)

Anmeld

22. marts 2014

lineog4

Da de skulle ud og købe ind vidste han du var der hjemme og han kunne få dig ved at græde. Når du tager afsted ved han du er væk og komme igen dagen efter. Sjovt nok ændrer de små poder adfærd når den viden er der. 

Jeg har taget på lejrskolero fra mandag til fredag med to morsede børn. Når jeg var hjemme var det kun mig der duede, de ville aldrig med far på en lille tur osv. Jeg gruede for hvordan de ville have det i de 5 dage... De havde det fantastisk. Det var kun da jeg havde talt med den mindste i telefon han havde en krise, og derfor ringede jeg slet ikke de andre dage - var hårdt for mig men bedst for ham. 

Anmeld

22. marts 2014

ano14316

Anonym skriver:

Ja, sagen er den at jeg skal til københavn i morgen, det er en aftale jeg har en gang om året med en veninde jeg ser virkelig sjældent. Jeg fandt nogle billige biletter og hun glæder sig sådan, eftersom vi kun ses denne enkle gang hvert år.

Men sagen er den, at min søn er så fandens morsyg her for tiden. Han hænger konstant op af mig, vil KUN have mig og ingen andre. Han skal være alene med min mand fra Lørdag til Søndag, det har før ikke været noget problem men jeg er så i tvivl om jeg skal tage afsted i morgen grundet det.

I dag skulle han med far en tur ud og handle, han skreg fra han kom ned i bilen og til de ankom, min mand blev nød til at vende om, og min søn kom hulkende ind af døren, og faldt til ro med det samme han kom i mine arme. 

Han er ret snottet og var mega træt der, så det kunne måske være det der udløste det.

Men hvad synes i jeg burde gøre? jeg er i 7 sind. min mand siger at jeg skal tage afsted, for de skal nok hygge sig når jeg har været væk i nogle timer. Men for fanden hvor har jeg mest lyst til at blive hjemme.. men min veninde bliver så skuffet 

Hvad havde i gjort?

Nu har jeg ikke læst tråden endnu..

Men jeg synes helt klart du skal tage afsted, det er det allermest rigtige at gøre, det kan måske også afhjælpe din søns morsyge og finde ud af at far også dur...

Du skal afsted og slappe af og hygge dig, og inden der er gået 30 min fra du er ude af døren er din søn glad og legende med sin far...

Det vil være oplagt at din mand og søn laver noget ekstra sjovt og ekstraordinært når du er afsted, en tur i svømmehallen, zoo, finde flotte sted på stranden eller lign. Noget i ikke gør normalt... Så har han nemlig også noget at fortælle mor når du kommer hjem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.