Til københavn i en dag, men morsygt barn.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
35 svar
2 synes godt om
21. marts 2014

Anonym trådstarter

Ja, sagen er den at jeg skal til københavn i morgen, det er en aftale jeg har en gang om året med en veninde jeg ser virkelig sjældent. Jeg fandt nogle billige biletter og hun glæder sig sådan, eftersom vi kun ses denne enkle gang hvert år.

Men sagen er den, at min søn er så fandens morsyg her for tiden. Han hænger konstant op af mig, vil KUN have mig og ingen andre. Han skal være alene med min mand fra Lørdag til Søndag, det har før ikke været noget problem men jeg er så i tvivl om jeg skal tage afsted i morgen grundet det.

I dag skulle han med far en tur ud og handle, han skreg fra han kom ned i bilen og til de ankom, min mand blev nød til at vende om, og min søn kom hulkende ind af døren, og faldt til ro med det samme han kom i mine arme. 

Han er ret snottet og var mega træt der, så det kunne måske være det der udløste det.

Men hvad synes i jeg burde gøre? jeg er i 7 sind. min mand siger at jeg skal tage afsted, for de skal nok hygge sig når jeg har været væk i nogle timer. Men for fanden hvor har jeg mest lyst til at blive hjemme.. men min veninde bliver så skuffet 

Hvad havde i gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Ja, sagen er den at jeg skal til københavn i morgen, det er en aftale jeg har en gang om året med en veninde jeg ser virkelig sjældent. Jeg fandt nogle billige biletter og hun glæder sig sådan, eftersom vi kun ses denne enkle gang hvert år.

Men sagen er den, at min søn er så fandens morsyg her for tiden. Han hænger konstant op af mig, vil KUN have mig og ingen andre. Han skal være alene med min mand fra Lørdag til Søndag, det har før ikke været noget problem men jeg er så i tvivl om jeg skal tage afsted i morgen grundet det.

I dag skulle han med far en tur ud og handle, han skreg fra han kom ned i bilen og til de ankom, min mand blev nød til at vende om, og min søn kom hulkende ind af døren, og faldt til ro med det samme han kom i mine arme. 

Han er ret snottet og var mega træt der, så det kunne måske være det der udløste det.

Men hvad synes i jeg burde gøre? jeg er i 7 sind. min mand siger at jeg skal tage afsted, for de skal nok hygge sig når jeg har været væk i nogle timer. Men for fanden hvor har jeg mest lyst til at blive hjemme.. men min veninde bliver så skuffet 

Hvad havde i gjort?

Jeg havde taget afsted 

Anmeld

21. marts 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Jeg havde taget afsted 

Tak for svar 

jeg er bare bange for at han græder i mange timer efter.. ligesom han gjorde i bilen i dag.. Det kan jo også være de hygger sig helt vildt efter jeg er taget afsted og han har været lidt ked.. Iha 

Anmeld

21. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hvad havde i gjort?

Tage afsted.. 

Anmeld

21. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg var helt sikkert taget afsted - mor har også brug for lidt frihed Din søn får det fint hos sin far. Nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er, men er sikker på, at han "nok skal overleve"

Anmeld

21. marts 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Tage afsted.. 

Tak for svar 

Må jeg spørger hvorfor den beslutning? 

Har virkelig brug for at få et skub bagi.. for i mit hoved føler jeg virkelig at jeg er en dårlig mor hvis jeg tager afsted.. 

Anmeld

21. marts 2014

Tip!

Afsted med dig.... Din søn skal nok hygge sig med farmand mens du er væk.. Han skal nok tø op når du er taget afsted... 

Det er nok værst for moderhjertet end det er for din søn.. 

Anmeld

21. marts 2014

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg var helt sikkert taget afsted - mor har også brug for lidt frihed Din søn får det fint hos sin far. Nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er, men er sikker på, at han "nok skal overleve"

Tak for svar 

Lige det svar jeg havde brug for  Han er lidt over 2 år gammel, så han er jo stor nok til at kunne undvære mig lidt.. men han er bare inde i en morsyg periode. men heldigvis er han jo med far 

Anmeld

21. marts 2014

Anonym trådstarter

Twinkle little star skriver:

Afsted med dig.... Din søn skal nok hygge sig med farmand mens du er væk.. Han skal nok tø op når du er taget afsted... 

Det er nok værst for moderhjertet end det er for din søn.. 

Tak for svar 

Du har helt ret! i mit hoved havde jeg allerede aflyst næsten.. Det har været så slemt for mig i dag, især også fordi han er lidt snottet og så pylret

Men jeg tager afsted de skal nok få hygget sig, det håber jeg i hvert fald! 

Anmeld

21. marts 2014

Tip!

Anonym skriver:

Tak for svar 

Du har helt ret! i mit hoved havde jeg allerede aflyst næsten.. Det har været så slemt for mig i dag, især også fordi han er lidt snottet og så pylret

Men jeg tager afsted de skal nok få hygget sig, det håber jeg i hvert fald! 

Velbekom... Nyd dagen uden at tjekke telefon hele tiden... Bare nyd at være dig selv og ikke tænke over det derhjemme.., 

jeg håber du får en super dejlig dag, med en masse shopping 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.