Ja, sagen er den at jeg skal til københavn i morgen, det er en aftale jeg har en gang om året med en veninde jeg ser virkelig sjældent. Jeg fandt nogle billige biletter og hun glæder sig sådan, eftersom vi kun ses denne enkle gang hvert år.
Men sagen er den, at min søn er så fandens morsyg her for tiden. Han hænger konstant op af mig, vil KUN have mig og ingen andre. Han skal være alene med min mand fra Lørdag til Søndag, det har før ikke været noget problem men jeg er så i tvivl om jeg skal tage afsted i morgen grundet det.
I dag skulle han med far en tur ud og handle, han skreg fra han kom ned i bilen og til de ankom, min mand blev nød til at vende om, og min søn kom hulkende ind af døren, og faldt til ro med det samme han kom i mine arme.
Han er ret snottet og var mega træt der, så det kunne måske være det der udløste det.
Men hvad synes i jeg burde gøre? jeg er i 7 sind. min mand siger at jeg skal tage afsted, for de skal nok hygge sig når jeg har været væk i nogle timer. Men for fanden hvor har jeg mest lyst til at blive hjemme.. men min veninde bliver så skuffet 
Hvad havde i gjort?
Anmeld