Til københavn i en dag, men morsygt barn.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Tak for svar 

Må jeg spørger hvorfor den beslutning? 

Har virkelig brug for at få et skub bagi.. for i mit hoved føler jeg virkelig at jeg er en dårlig mor hvis jeg tager afsted.. 

Fordi det er en veninde du sjældent ser, og en fast aftale.  Og du har vel glædet dig?? Det er altid at gå fra et barn, der græder, men han er med sin far og de skal nok få en dejlig dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Anonym trådstarter

Twinkle little star skriver:

Velbekom... Nyd dagen uden at tjekke telefon hele tiden... Bare nyd at være dig selv og ikke tænke over det derhjemme.., 

jeg håber du får en super dejlig dag, med en masse shopping 

hihi mange tak 

Og skal nok prøve.. 

Anmeld

21. marts 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Fordi det er en veninde du sjældent ser, og en fast aftale.  Og du har vel glædet dig?? Det er altid at gå fra et barn, der græder, men han er med sin far og de skal nok få en dejlig dag. 

Tak for et godt svar.. jeg har fået mere ro på efter i alle sammen har skrevet som i har.. Har bare været så oprevet i dag over det 

Anmeld

21. marts 2014

Laulund87

Tag afsted, du bliver nok hurtigt "glemt" fordi de hygger sådan

Anmeld

21. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Tak for svar 

Må jeg spørger hvorfor den beslutning? 

Har virkelig brug for at få et skub bagi.. for i mit hoved føler jeg virkelig at jeg er en dårlig mor hvis jeg tager afsted.. 

Og du er ikke en dårlig mor for at tage afsted en enkel dag... du er en super mor fordi du jo tænker på ham.

Anmeld

21. marts 2014

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Tag afsted, du bliver nok hurtigt "glemt" fordi de hygger sådan

Håber jeg virkelig  men hvis han stadig græder flere timer efter, bliver jeg nød til at få et tog hjem.. og det er det jeg er bange for.. både at skuffe min veninde og gøre min dreng ked af det.. det sgu ikke nemt 

Anmeld

21. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Tak for et godt svar.. jeg har fået mere ro på efter i alle sammen har skrevet som i har.. Har bare været så oprevet i dag over det 

Det var så lidt..  Håber i alle får en skøn dag

Anmeld

21. marts 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Og du er ikke en dårlig mor for at tage afsted en enkel dag... du er en super mor fordi du jo tænker på ham.

Hvor er du sød .. Mange tak for det svar  Det gav mig en god ro i sjælen.. Nu føler jeg mig lidt mere klar til i morgen 

Godt at man kan spørger jer søde kvinder herinde til råds når man har brug for det.. Tusinde tak 

Anmeld

21. marts 2014

Laulund87

Anonym skriver:

Håber jeg virkelig  men hvis han stadig græder flere timer efter, bliver jeg nød til at få et tog hjem.. og det er det jeg er bange for.. både at skuffe min veninde og gøre min dreng ked af det.. det sgu ikke nemt 

Hmm ja, men jeg ville tage chancen. Hav tiltro til at far godt kan finde på en masse sjove aktiviteter

Anmeld

21. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hvor er du sød .. Mange tak for det svar  Det gav mig en god ro i sjælen.. Nu føler jeg mig lidt mere klar til i morgen 

Godt at man kan spørger jer søde kvinder herinde til råds når man har brug for det.. Tusinde tak 

Altid glad for at være til hjælp. Man bliver så glad når man gør andre glade/hjælper dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.