Til københavn i en dag, men morsygt barn.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2014

Clisolka

Tak for svar 

jeg er bare bange for at han græder i mange timer efter.. ligesom han gjorde i bilen i dag.. Det kan jo også være de hygger sig helt vildt efter jeg er taget afsted og han har været lidt ked.. Iha 

Ork, han skal nok hygge sig med farmand mens du er væk  Du har også som mor brug for at komme lidt væk hjemmefra  Jeg er helt sikker på at han nok skal tø op. Jeg er helt sikker på at han nok skal tø op. Og hvad gør du i hverdagene når han er i vuggestue/dagpleje? 

Jeg har så det omvendte problem herhjemme med min datter - hun har aldrig været morsyg, men farsyg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Ork, han skal nok hygge sig med farmand mens du er væk  Du har også som mor brug for at komme lidt væk hjemmefra  Jeg er helt sikker på at han nok skal tø op. Og hvad gør du i hverdagene når han er i vuggestue/dagpleje?

Jeg har så det omvendte problem herhjemme med min datter - hun har aldrig været morsyg, men farsyg 

Han går ikke i vuggestue eller dagpleje, han er hjemmeunge .. nok derfor den store morsyge.. alle vores dage er vi sammen fra morgen til aften

Ville ønske det var sådna her nogle gange.. kan se farmand er lidt ked af at være "den trælse" herhjemme.. 

Anmeld

21. marts 2014

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hmm ja, men jeg ville tage chancen. Hav tiltro til at far godt kan finde på en masse sjove aktiviteter

Han synes bare at far er så træls i de her dage.. Men ja, må have lidt tiltro, det kan være han er god nok når mor ikke er til stede, det har jo været en succes før så ja.. 

tak for svar 

Anmeld

21. marts 2014

tine1985

Jeg siger helt klart også; tag afsted! Min datter har også været voldsomt morsyg i perioder, og vi har i de perioder arrangeret særlige far/datter udflugter for at modvirke det. Hvis vi indretter vores liv efter hendes morsyge, forstærker vi det blot, fordi at hun kan se at vi tager hensyn til det, og bekræfter hende i at det skal være sådan. Men hvis vi modarbejder det, har det altid været rigtig effektivt og positivt for både far og datter  Særligt hvis de gør noget sammen som hun hun holder meget af (en tur i skoven, på legeplads el.lign).  Og er overbevist om at det er rigtig sundt at hånterer det sådan! Her har ingen lidt under det i hvertfald ��

Anmeld

21. marts 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Han går ikke i vuggestue eller dagpleje, han er hjemmeunge .. nok derfor den store morsyge.. alle vores dage er vi sammen fra morgen til aften

Ville ønske det var sådna her nogle gange.. kan se farmand er lidt ked af at være "den trælse" herhjemme.. 

Puuuh det må ikke være sjovt når han er så morsyg 

Anmeld

21. marts 2014

Anonym trådstarter

tine1985 skriver:

Jeg siger helt klart også; tag afsted! Min datter har også været voldsomt morsyg i perioder, og vi har i de perioder arrangeret særlige far/datter udflugter for at modvirke det. Hvis vi indretter vores liv efter hendes morsyge, forstærker vi det blot, fordi at hun kan se at vi tager hensyn til det, og bekræfter hende i at det skal være sådan. Men hvis vi modarbejder det, har det altid været rigtig effektivt og positivt for både far og datter  Særligt hvis de gør noget sammen som hun hun holder meget af (en tur i skoven, på legeplads el.lign).  Og er overbevist om at det er rigtig sundt at hånterer det sådan! Her har ingen lidt under det i hvertfald ��

Tak for svar  du har nok ret i det, og det vil nok også være sundt at de får noget tid alene, for de har de faktisk aldrig..  Håber de kommer til at hygge sig 

Anmeld

21. marts 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Puuuh det må ikke være sjovt når han er så morsyg 

I hverdagen gør det mig ikke så meget.. for det sådan han er som person.. meget mor-elsker Men når man så skal afsted fra ham er det der den skærer en hårdt i hjertet 

Anmeld

21. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Afsted med dig, også lave en aftale med far om, at han ik må skrive noget om at drengen savner dig, græder osv. Self er han jo mand nok til at passe jeres barn i 24 timer, uden hjælp. Og self kommer de til at stor hygge sig!! Vh stine

Anmeld

21. marts 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Afsted med dig, også lave en aftale med far om, at han ik må skrive noget om at drengen savner dig, græder osv. Self er han jo mand nok til at passe jeres barn i 24 timer, uden hjælp. Og self kommer de til at stor hygge sig!! Vh stine

Tak for svar 

Det vil jeg prøve.. men det bliver nok mig der hænger i røret  Men ja, må have mere tiltro til ham.. Det bare svært når man er husmor, der har ham 24/7, så er man bange for at ens mand bliver for stresset af det.. Men ja, væk med fjollede tanker, det kommer sikkert til at gå strålende 

Anmeld

21. marts 2014

Clisolka

Anonym skriver:

I hverdagen gør det mig ikke så meget.. for det sådan han er som person.. meget mor-elsker Men når man så skal afsted fra ham er det der den skærer en hårdt i hjertet 

Men se på det sådan, at det nok er hårdest for dit moderhjerte  Jeg er sikker på, de nok skal hygge sig alene sammen 

Du må bede faderen om at tage opmærksomheden når du går hjemmefra, f.eks. læse en bog - det hjælper ikke lige med det samme her, men det bliver bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.