sulo skriver:
Nå piger så har jeg/vi brug for råd igen, ikke til mig selv denne gang.
I får historien: jeg har en fætter som bor i Kina og er gift med en sød kinesisk pige, de venter sig i slutningen af maj.
Hun har besluttet sig for at hun ikke vil amme, men hun vil ikke bruge nogle af de kinesiske mme, da det er noget skidt (pænt oversat), så de vil gerne have noget af det vi har i danmark.
Den opgave at finde ud af hvilket mærke og evt hvilken mængde, er min moster og jeg så blevet sat på, men min moster er helt på herrens mark på det punkt og det er jeg næsten også, vi bruger selv Nutramigen fra apoteket og det dur jo ikke.
Har kigget lidt på hylderne i supermarkederne, men er ikke blevet klogere, så her kommer så spørgsmålet, hvad bruger i mest af?
Har stillet et par mærker op i kan stemme på, andre forslag er selvfølgelig velkommen, også kommentare til hvad der evt er godt til prisen ovs
Hej

Vores sp anbefalede NAN ha da jeg var nød til at droppe amningen da han var 2 uger.
Grunden til hun anbefalede den er til dels fordi han var så lille, og den er mere skånsom mod maven, også er han også disponeret for astma og allergi og det er noget i NAN ha der afhjælper nogle former for allergi. Hæng mig ikke op!

Men vi har altid været glade for den i hvert fald

også var det fedt man kan købe dem i metal dåser, så det er lettere at have med og dosere osv.
Men hold op i kommer til at sende meget, fra vores søn var ca. 5 mdr brugte vi 10 af de der metal bøtter om måneden! Omkring 700kr. Han var en stor dreng

Men kan godt forstå de ikke har lyst til at give deres kommende barn noget derfra, hvis det er farlige ting i