Hvilken MME kan i anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2014

LilleSmølf

Vi har udelukkende brugt NAN og har aldrig haft problemer med det. Han har ikke haft hård mave så meget som én enkelt gang, og han er 10 måneder lige om lidt.

Så det der med at Allomin Syrnet skulle være det eneste, der virker, er altså ikke helt sandt - det kommer udelukkende an på barnet og den lille mave

Mit bedste råd er prøv jer frem. Held og lykke (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nan 1. Har aldrig haft brug for at skifte mærke, så aner intet om de andre. Min fornemmelse er at de alle er lige gode, dog er der nogen der er egnet til specielle formål fx ved forstoppelse er syrnet alomin godt eller nan ha (mener jeg det er) 

Anmeld

20. marts 2014

sulo

førstebarn21 skriver:

vi brugte allomin, men skal så i ligge og sende det til Kina hele tiden?

Bliver det ikke ret omstændigt?

Jo det var også min første tanke, men når man finder ud af at det er fordi der er spædbørn der er blevet alvorligt syge, nogen ligefrem døde af det, pga at de blandt andet har puttet melamin i, for at få det mere hvidt, så forstår jeg det nu godt at de vil have det danske.

Anmeld

20. marts 2014

Mortil223

sulo skriver:

Jo det var også min første tanke, men når man finder ud af at det er fordi der er spædbørn der er blevet alvorligt syge, nogen ligefrem døde af det, pga at de blandt andet har puttet melamin i, for at få det mere hvidt, så forstår jeg det nu godt at de vil have det danske.

ej hvor uhyggeligt

Jeg ville vælge et produkt f.eks allomin, og fungere det ikke (i må jo så være i dialog med dem om det) så ville jeg prøve noget andet

Anmeld

20. marts 2014

ano14316

sulo skriver:

Nå piger så har jeg/vi brug for råd igen, ikke til mig selv denne gang.

I får historien: jeg har en fætter som bor i Kina og er gift med en sød kinesisk pige, de venter sig i slutningen af maj.

Hun har besluttet sig for at hun ikke vil amme, men hun vil ikke bruge nogle af de kinesiske mme, da det er noget skidt (pænt oversat), så de vil gerne have noget af det vi har i danmark.

Den opgave at finde ud af hvilket mærke og evt hvilken mængde, er min moster og jeg så blevet sat på, men min moster er helt på herrens mark på det punkt og det er jeg næsten også, vi bruger selv Nutramigen fra apoteket og det dur jo ikke.

Har kigget lidt på hylderne i supermarkederne, men er ikke blevet klogere, så her kommer så spørgsmålet, hvad bruger i mest af?

Har stillet et par mærker op i kan stemme på, andre forslag er selvfølgelig velkommen, også kommentare til hvad der evt er godt til prisen ovs

Hipp da den er økologisk...

Det er anglamarks nok også, men den eksisterede ikke da jeg brugte mme...

Jeg kom til at tænke på at mange asiatere har laktose intolerance og ved ikke om det har noget at sige i forhold til mme, men tror jeg ville spørger en sundhedsplejerske ad..

Anmeld

20. marts 2014

Dr. House

sulo skriver:

I får historien: jeg har en fætter som bor i Kina og er gift med en sød kinesisk pige, de venter sig i slutningen af maj.

Hun har besluttet sig for at hun ikke vil amme, men hun vil ikke bruge nogle af de kinesiske mme, da det er noget skidt (pænt oversat), så de vil gerne have noget af det vi har i danmark.

Den opgave at finde ud af hvilket mærke og evt hvilken mængde, er min moster og jeg så blevet sat på, men min moster er helt på herrens mark på det punkt og det er jeg næsten også, vi bruger selv Nutramigen fra apoteket og det dur jo ikke.

Har kigget lidt på hylderne i supermarkederne, men er ikke blevet klogere, så her kommer så spørgsmålet, hvad bruger i mest af?

Har stillet et par mærker op i kan stemme på, andre forslag er selvfølgelig velkommen, også kommentare til hvad der evt er godt til prisen ovs

Nan 

Anmeld

20. marts 2014

sulo

førstebarn21 skriver:

ej hvor uhyggeligt

Jeg ville vælge et produkt f.eks allomin, og fungere det ikke (i må jo så være i dialog med dem om det) så ville jeg prøve noget andet

Ja det er frygteligt at de kan finde på det.

Jeg har godt nok tænkt over hvad pokker vi gør hvid den lille ikke kan tåle det ene, om man skal sende noget derned i "udvalg", men det tager ca tre uger før en pakke til Kina når frem, så det bliver en større mængde

Anmeld

21. marts 2014

sulo

Opper den lige og håber på flere stemmer

Anmeld

21. marts 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
sulo skriver:

Jeg ammede, men brugt NAN i situationer, hvor det var nødvendigt, det var fint til min datter  

Ved godt det ikke er det debatten drejer sig om - og du undlader bare at svare hvis du synes - men kan ikke lade hver med at tænke på, hvis I skal sende jævnlige forsendelser afsted med MME, hva' så hvis de nu går tabt i posten, eller der går hul på pakken eller lign. så står din fætter der med et barn der bliver nød til at få noget af det lokale MME, som de, forståeligt, ikke vil bruge...- det er da ikke smart. Det nemmeste ville da i første omgang være at give amningen en chance, nu da alternativet er så omstændigt !! Bare en tanke !

Ønsker dem held og lykke med det hele :-)

//Mette

Anmeld

21. marts 2014

moaren

sulo skriver:

Tror det er noget med at prøve sig lidt frem. Her har vi brugt allomin, både blå og grøn, NaN og lig nu bruger vi Arlas Økologiske Baby & Me. 

Skulle jeg starte op forfra, så ville jeg starte med Arlas økologiske. Mest fordi den er økologisk, men derudover er den i stål-dåse og det syntes jeg er praktisk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.