Så tog jeg min beslutning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
jannilaursen skriver:

Okay er du så blevet gravid ??

Ja. Jeg var næsten 100% sikker og alligevel var jeg også sikker på at jeg ikke var. Men den var god nok. Så nu venter vi barn til den 27. juni. 

Jeg håber at du snart står med en positiv test 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

jannilaursen

Ja. Jeg var næsten 100% sikker og alligevel var jeg også sikker på at jeg ikke var. Men den var god nok. Så nu venter vi barn til den 27. juni. 

Jeg håber at du snart står med en positiv test 

Åh hvor fantastisk !!! Alle de babyer

Det håber jeg virkelig også

Anmeld

25. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kamulla skriver:

Helt bestemt... Mange spørg hvorfor jeg vil vente helt til jeg er 30år.. Men har et håb om at finde manden at få flere børn med.. Og så få lov til at prøve den der lykke med en partner.. Tror det er sværer at møde manden når man har 2børn.. Men min søn har i flere år ønsket sig en lillesøster.. Hehe... Han når bare at blive så stor før det evt. Bliver en realitet.. Det skær lidt i mit hjerte

Jeg ved at jeg har skrevet det til dig før, men jeg kan slet ikke forstå du stadig er single

Anmeld

25. maj 2014

Maja91

Er du begyndt og mærke nogle tegn ?

Anmeld

25. maj 2014

Laulund87 skriver:

Folk himler op hver gang der bliver debatteret hvornår man er for gammel, men det er helt okay at sige man er for ung

Der bliver der også faret op hver gang nogen siger at en 18-19 årige er for ung. 

Anmeld

25. maj 2014

Hvis det endelig skal debatteres, hvad så med at vende den om og sige:
Hvor lang tid vil jeg have imellem mine børn? Hvornår syntes/tror jeg at de får mest glæde af hinanden, nu og senere? "Trænger" mit barn til en søskende, en at dele livet med?
TS var jo lige så tilsvarende ung da hun startede med at få børn, som hun er ung nu til at vælge sæddoner. 

Jeg var på TS's alder da jeg fik min datter, og hvis jeg ikke sad sammen med den mest fantastiske mand lige nu (som var endnu mere skruk end jeg selv), så ville jeg da også tænke på børnene ift hinanden, fremfor børnene ift hvor mange "frøer jeg har kysset" og at tiden er ved at rinde ud. Skal TS vente til hun er sidst i 30'erne, jamen så er hendes datter jo ældre end hun selv var da TS fik børn, og så ville forholdet nok nærme sig moster-nevø/niece fremfor søster-søster/bror.

Men så må man jo tage alle spørgsmålene med: hvordan vil donorbarnet have det med at dets storbror/søster har en far som det ses med? Hvad med barnets savn?

til ts: held og lykke med projekt baby jeg håber alt går vel

Anmeld

25. maj 2014

-Sigrid-

mor:) skriver:

Men så må man jo tage alle spørgsmålene med: hvordan vil donorbarnet have det med at dets storbror/søster har en far som det ses med? Hvad med barnets savn?

Det skal man selvfølgelig, men det skal man jo uanset alder?

Mange siger jo at hun skal vente til slutningen af trediverne og så ville hun jo stadig vælge et barn uden en far

Anmeld

25. maj 2014

-Sigrid-

Mange siger jo at hun skal vente til slutningen af trediverne og så ville hun jo stadig vælge et barn uden en far

Anmeld

25. maj 2014

-Sigrid- skriver:

Men chancen for at få et barn til med en ny kæreste er jo ret stor ift. den alder hun har. Er du noget ældre er du ved at nå dertil hvor det at blive gravid kan blive vanskeligt. Og så kan man sige til sig selv: ja det er et egoistisk valg, men jeg prøvede til det sidste. 

Anmeld

25. maj 2014

-Sigrid-

Men chancen for at få et barn til med en ny kæreste er jo ret stor ift. den alder hun har. Er du noget ældre er du ved at nå dertil hvor det at blive gravid kan blive vanskeligt. Og så kan man sige til sig selv: ja det er et egoistisk valg, men jeg prøvede til det sidste. 

Og så er vi tilbage til moster/niece

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.