Så tog jeg min beslutning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2014

Carina:-)

Spændende -håber den er der i forste hug 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2014

EnGodMor

Fantastisk beslutning du har taget kæmpe stort tillykke.

Min holdning er sgu lidt sådan at, nogle kvinder får børn med to tre eller fire forskellige mænd, så fordi du vælger at få et donerbarn i en alder af 23 ser jeg absolut intet galt i overhovedet. 

Om man har et donebarn hvis man finder sammen med en fyr sener hen, eller om du har tre fire børn med tre fire forskellige fædre, og finder en fyr sener hen, det er sgu i min verden Det samme. 

Knus

Anmeld

22. maj 2014

jannilaursen

åh tusind tak for de dejlige svar. blir så glad
er idag blevet indseminiret med min valgte doner. Så nu skal jeg bare vente 14 dage på svar der er langtid til..
hvilket i øvrigt er på fars dag. kunne så ha været ret sjovt at stå med en positiv test den dag hvis der så var en far hihi

Men kender i det ? jeg har bare på fornemmelsen at jeg kommer til at stå med en negativ test og være bund ulykkelig :-0

Anmeld

22. maj 2014

Isabella_mor

jannilaursen skriver:

er idag blevet indseminiret med min valgte doner. Så nu skal jeg bare vente 14 dage på svar der er langtid til..
hvilket i øvrigt er på fars dag. kunne så ha været ret sjovt at stå med en positiv test den dag hvis der så var en far hihi

Men kender i det ? jeg har bare på fornemmelsen at jeg kommer til at stå med en negativ test og være bund ulykkelig :-0

nu får vi se  

'er da lige fingre for dig  

Anmeld

22. maj 2014

LinLin

jannilaursen skriver:

Anmeld

22. maj 2014

jannilaursen

Somnang skriver:

Hvor bliver det super spændende for dig. jeg håber der er held i sprøjten i første forsøg.

jeg skal selv scannes søndag og forhåbenlig insimeneres i løbet af næste uge

hvordan gik det med dig ? er du blevet insemineret ?

Anmeld

22. maj 2014

Muhmi

jannilaursen skriver:

Det gær du ikke, jeg sender dig alle mine positive vibes samt masser af baby-bliv-støv

Anmeld

23. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Uh hvor spændende!! Krydser alt hvad der kan krydses for at du står med en positiv test her om 14 dages tid!

ja jeg havde også selv den følelse på trods af at jeg var meget sikker, så fyldte usikkerheden bare mere(blev dog ikke ins. Men blev det "naturligt").

Ser frem til en opdatering

Anmeld

23. maj 2014

jannilaursen

Muhmi skriver:

Det gær du ikke, jeg sender dig alle mine positive vibes samt masser af baby-bliv-støv

åhh tak hvor du sød...

Anmeld

23. maj 2014

jannilaursen

SDD skriver:

Uh hvor spændende!! Krydser alt hvad der kan krydses for at du står med en positiv test her om 14 dages tid!

ja jeg havde også selv den følelse på trods af at jeg var meget sikker, så fyldte usikkerheden bare mere(blev dog ikke ins. Men blev det "naturligt").

Ser frem til en opdatering

Okay er du så blevet gravid ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.