2 års undersøgelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

ka li ja

ja vores lille arthur var 94 cm høj og vejede 13.7 kg!!
han er jo næsten lige så stor som storebroderen!!

alt var fint.

og så har vi lige haft fys på ham i dp, da han går mærkeligt og hans motorik ikke er hvad den kunne være
hun sagde at grunden til han ikke var helt med, var helt sikkert fordi han bruger alt hans krudt på at snakke! og det gør han tilgengæld også rigtog meget og godt
så det var jo dejligt.
han er mega hjulbenet, men det er ikke noget vi skal tage hensyn til, bortset fra vi skal købe sko med fast hælkappe!! og spørg lige hvad de koster!!!????

nå jamen vi må jo ha sparet sammen

men den sejeste lille gut... som nu siger fuck!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Marco2

Vores læge har så travlt og dette er en "standard"-undersøgelse, så de har først tid engang i september....

AG

Anmeld

20. august 2009

Louise mortil4

Marco2 skriver:

Vores læge har så travlt og dette er en "standard"-undersøgelse, så de har først tid engang i september....

AG

samme problem har vi og der er enda 4 læger i det læge hus men det er stadig ikke til at få tider, jeg skal ha ringet og bestildt tid til Nannas 5 mdrs  undersøgelse, om 1½ vmånede ringer jeg i denne uge kan jeg nok få tid midt eller sidst i september, det er bare for meget at der er så lang vente tid. Vi skal først til 2 års undersøgelse den 8 september.

Anmeld

20. august 2009

Plysbjørnen

så har Laura også endelig været afsted, Hun var ca 88,5 det er sådan lidt plus minus, for hun skulle stå op, og hun var både op tær og ja kunne i det hele taget ikke stå stille... Men sådan ca... og så vejer hun 12,6 kg... så hun er en pæn stor pige, som absolut var sur på lægen... for det pjat gad hun ikke...

Så har hun sådan nogen fine mærker på benene, og ja efter min mening var det jo bare eksem, men det er sgu Ringorm... Men det har vi så fået noget creme til...

Anmeld

14. september 2009

Marco2

Ja, så har vi også været afsted...

Emily målte 84 cm og vejede 11,4 kg.
Hun ligger på den nederste kurve, men det har hun sjort hele tiden. Og så længe højde og vægt passer sammen er det fint.

Hun har god grov og finmotorik, godt knyttet til os, tillidsfuld overfor lægen og har et meget godt sprog.

Så alt i orden med hende

AG

Anmeld

14. september 2009

bette

mikkel er 86cm og vejer 12½ kg

Anmeld

14. september 2009

Astrid P

Ups, jeg har ikke været afsted endnu...

Anmeld

14. september 2009

Louise mortil4

Lærke vejede 13,8 kg kg  og målte 87 cm

Liv vejede 14,8 kg og målte 89 cm,

De blev vejet med alt tøjet på og ble så der skal lige trækkes lidt fra

De fik lyttet til lunger og hjerte, blev kigget i ørene men de ville dog ikke åbne munden op så lægen kunne kigge der så det slap de for.

Ifølge lægen er de lige som de skal være, nysgerrige, drille syge, kærlige, snakker ok efter deres alder og ellers er lige som de skal være.

Mere kan man vist ikke ønske sig at høre

Knus Louie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.