Danielle 88 cm og 12 kg. Fin aktiv intelligent pige, hun fik meget ros.
Jeg var glad for vi tog afsted for hun har længe været ked af at blive skiftet og jeg tænkte når creme, pudder mm. ikke virkede kunne det ikke skade at spørge længe hun havde kun lige fået bleen af (og så rød var hun ikke, sart rosa og kun lige omkring skamlæberne) men hun var ikke i tvivl det var svamp. Irritation fra parfume, eller andre tilsætningstoffer, i bleer eller klude. Så vi viste frem hvad vi bruger hjemme, bortset fra vådeservietterne som vi kun bruger sjældent i nødstilfælde, kunne hun ikke placere årsagen. Men nu har jeg vendt det med dagplejen og hun fremviste samme klude som os, så det må være vådeservietterne selvom jeg ikke kan begribe at de få gange kan give et konstant problem. Men nå nå, ydermere skulle hun så vide hvad vi havde forsøgt og det var jo bare alm. zinksalve, det har jeg så nu forbud mod at bruge på Danielle, det vil på hendes hudtype kun forværre sagen. Og lægen viste bestemt hvad hun snakkede om for nu har vi brugt tjæresalve i ca. en uge og hun nyder igen at komme på pulsebordet og minder mig selv om at vi skal smøre, hvilket før med zinksalven kun fik hende til at græde højere end når jeg vaskede hende. Så problem løst, totalt no no til vådeservietter og zinksalve.
Anmeld