2 års undersøgelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. august 2009

Lene76

har vi ik alle snart været afsted så vi ku lave en status

Viktor er 89 cm og vejer 14 kg, så en fin, men meget aktiv dreng (ifl lægen en rigtig dreng)

lad mig høre hvor store jeres er blevet.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

Juniors mor

Julie er 87 cm og vejer 12,5 kg

Anmeld

6. august 2009

Lise

Simon skal først afsted om 2 uger ... Skal de bare måles og vejes? Ikke andet? For det kan jeg da selv gøre...

Målte ham på hans 2-års dag til ca 85-86 cm. Ved ikke hvad han vejer..

Anmeld

6. august 2009

Lene76

Lise skriver:

Simon skal først afsted om 2 uger ... Skal de bare måles og vejes? Ikke andet? For det kan jeg da selv gøre...

Målte ham på hans 2-års dag til ca 85-86 cm. Ved ikke hvad han vejer..

ja det var det eneste ved den 2 års vi var til....hun spurde dog om der var andre ting jeg ville snakke med hende om.... men ku ik lige komme på noget.

Anmeld

6. august 2009

Mary

Annika vejer 10½ kg og er 88 cm  

Vores læge lyttede på Annika, kiggede hende i ørene og øjnene, talte med hende så lægen kunne høre hendes sprog, og så kigger hun på den motoriske udvikling. Det er sådan lidt mere en lille snakkestund om hvordan det går osv. Så det er i hvert mere end en vejning ved vores læge.

Anmeld

6. august 2009

Mie A

Simon var 92 cm og vejede 13,5 kg.

Anmeld

6. august 2009

Kaufie

Vi var afsted i dag: 86,5 cm og 12,5 kg. William har længe ligget mellem de to nederste kurver, men er nu rykket et hak opad - så moren var glad.

Ører og lunger så/lød fine- og vi havde heller ikke andet at snakke med lægen om, da vi tager dps ord om motorisk og sproglig udvikling for gode varer

Anmeld

6. august 2009

Tut

Noah var 92 cm og vejede 13,6 kg

Anmeld

6. august 2009

Joan ( Smallie )

Niels var afsted igår og er 90,5 cm og vejer 14,6 kg han er en ret fast dreng
Han har længe haft væske på ørene og det er nu væk så det er rigtig dejligt.

Det hele var faktisk iorden med begge unger, Anne var nemlig afsted til sid 5 måneders tjek og hun er nu 66 cm og vejer 7,1 kg det er faktisk 2 kg mindre end Niels da han var 5 måneder

Joan med 2 fine unger åbenbart

Anmeld

6. august 2009

Helle30

Sofie er 83,5 cm og vejer 13,4 kg.
Vores læge lyttede på hendes hjerte og lunger og kiggede hende i ørene. Derudover tog hun sig god tid til at "snakke" med Sofie og mig, spørge til pottetræning og Sofies forhold til Louise, dp osv.
Vi var hos vores læge i tre kvarter, og det var bare super hyggeligt. Sofie kunne tydeligvis ikke huske, at det var dér, hun blev stukket i låret sidste gang, vi var der.

- Helle - super glad for vores læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.