Har I styr på de 2-årige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2009

Nadi

Kaufie skriver:

Rart nok at høre der findes andre lettere ustyrlige unger - og at det også er meget normalt at være udstyret med boller og kiks som afledningsmanøvrer

Dem havde vi bare glemt til turen ii zoo, og kunne ikke få pølsehorn før kl 11.

Jeg vidste ikke man fik gratis boller i Føtex - er det sådan i ALLE Føtex'er??? Den vi kommer i er indrettet, så man kommer til bageren efter kassen....... måske fordi de vil undgå alle jer nassere???

Altså i Viborg giver både føtex og Bilka gratis boller. Konceptet skulle gerne være ens i alle føtex'er så mon ikke også jeres gør??

Vores Bilka gir også gratis bleer og frugtmos.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Rasmine

Lise skriver:

ÅRH, hvor er det fedt at høre at Simon ikke er den eneste der råber på boller når der skal handles...

Her er det Lars som råber bolle, underligt nok er det hver aften, når vi går i seng.

Anmeld

7. august 2009

Nadi

Mebach skriver:

Her er det Lars som råber bolle, underligt nok er det hver aften, når vi går i seng.

For satan det er god humor 

LOL

Anmeld

7. august 2009

Joan ( Smallie )

Mebach skriver:

LOL det er sku i orden. Men får han så det hver aften?

Anmeld

7. august 2009

Joan ( Smallie )

Nadi skriver:

Altså i Viborg giver både føtex og Bilka gratis boller. Konceptet skulle gerne være ens i alle føtex'er så mon ikke også jeres gør??

Vores Bilka gir også gratis bleer og frugtmos.

Doktor bageren giver også boller

Anmeld

7. august 2009

Rasmine

Joan ( Smallie ) skriver:

LOL det er sku i orden. Men får han så det hver aften?

Hell no!!!

Anmeld

7. august 2009

Rasmine

Joan ( Smallie ) skriver:

Doktor bageren giver også boller

What?????
Det sku jeg da ha vidst, da jeg købte Othello lagkager forleden, 75 slag stykket, lårt.

Anmeld

7. august 2009

Joan ( Smallie )

Mebach skriver:

What?????
Det sku jeg da ha vidst, da jeg købte Othello lagkager forleden, 75 slag stykket, lårt.

jo jo men du skal jo have ungerne med ind eller i drive in så er der sku bolle tiil ungerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.