Hjææælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

Malene94

Maja84 skriver:

Men der er noget jeg ikke forstår, hvis de kun har lavet e. Blodprøve, hvor får lægen så hcg tallet fra den 26.

Tror desværre det kan svinge begge veje

Han kunne se at den blodprøve der blev taget d. 10. var under 2, men da jeg ringede d. 12. fik jeg af vide at jeg stadig var gravid, så ved ikke om de har lavet en fejl eller hvad de har.

Må nok bare vente og se hvad scanningen viser når jeg skal på Hjørring sygehus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

Kløver

Malene94 skriver:

Han kunne se at den blodprøve der blev taget d. 10. var under 2, men da jeg ringede d. 12. fik jeg af vide at jeg stadig var gravid, så ved ikke om de har lavet en fejl eller hvad de har.

Må nok bare vente og se hvad scanningen viser når jeg skal på Hjørring sygehus

Lyder mærkeligt. For det skal være over 5. Der er jo altid håb, men som du beskriver, lyder det desvære til at der er mulighed for at fosteret er gået tabt under blødningen. Men igen tror svaret kan svinge begge veje.
Krydser for jer

Anmeld

2. marts 2014

Malene94

Maja84 skriver:

Lyder mærkeligt. For det skal være over 5. Der er jo altid håb, men som du beskriver, lyder det desvære til at der er mulighed for at fosteret er gået tabt under blødningen. Men igen tror svaret kan svinge begge veje.
Krydser for jer

Jamen jeg styrtblødte ikke. havde ingen smerter, ingenting .. 

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Malene94 skriver:

Der er flere scenarier som kan være sket, men tror bare vi stopper her

Anmeld

2. marts 2014

Mariekjellerup90

Malene94 skriver:

Håber virkelig på at de har set forkert på din blodprøve  Og håber snart du får vished om du er gravid eller ej. Jeg krydser ihvertfald fingre og er spændt på at hører når du får svar. Sender dig lige en krammer   

Anmeld

2. marts 2014

Malene94

Mariekjellerup90 skriver:

Håber virkelig på at de har set forkert på din blodprøve  Og håber snart du får vished om du er gravid eller ej. Jeg krydser ihvertfald fingre og er spændt på at hører når du får svar. Sender dig lige en krammer   

Har liget været i bad, og trykket lidt på min underliv, i midten er det som om der er modstand altså der er noget der spænder Og kan mærke en lille bule, men kun i midten, ude i siderne er det stadig blødt

og det har jeg ikk kunne mærke før

så krydser fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.