Hjææælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

Malene94

Maja84 skriver:

Hm ja ved det ikke. Hvor længe siden er det de tog blodprøven for hcg kan jo være steget siden. For at være gravid skal hcg være over 5

De tog blodprøven d. 10. dagen efter jeg var stoppet med at bløde, men blødningen var intet i forhold til min mens .. Og lægen kunne se d. 5. at jeg ikke blødte oppe omkring blommesækken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

Kløver

Malene94 skriver:

De tog blodprøven d. 10. dagen efter jeg var stoppet med at bløde, men blødningen var intet i forhold til min mens .. Og lægen kunne se d. 5. at jeg ikke blødte oppe omkring blommesækken

Altså dvs de tid blodprøven den 10 feb eller hvordan ?

Anmeld

2. marts 2014

Malene94

Maja84 skriver:

Altså dvs de tid blodprøven den 10 feb eller hvordan ?

De tog blodprøven d. 10. Februar .. 

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Malene94 skriver:

De tog blodprøven d. 10. Februar .. 

Men hvis de ikke har lavet blodprøve siden, hvordan kan lægen så vide at den er 2, så må de jo tage en ny blodprøve.
Hvor langt skulle du være henne

Anmeld

2. marts 2014

Malene94

Maja84 skriver:

Men hvis de ikke har lavet blodprøve siden, hvordan kan lægen så vide at den er 2, så må de jo tage en ny blodprøve.
Hvor langt skulle du være henne

Jamen min læge har sendt mig videre til Hjørring sygehus til en gennemgribende scanning, men aner ikk hvornår jeg skal det.

Han kunne se på den blodprøve der blev taget, at den var under 2. Men tænker lidt at de godt kunne ha' set forkert da de lavede den blodprøve..

Hvis jeg går efter mine egne beregninger så er jeg 10+0 i dag, lægens beregning 8+0.. Men tænker lidt at jeg godt kunne ha' blevet gravid efter. Altså at lægens beregning ikke passer, og heller ikk min, men at jeg måske kun er 5 uger henne

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Malene94 skriver:

Jamen min læge har sendt mig videre til Hjørring sygehus til en gennemgribende scanning, men aner ikk hvornår jeg skal det.

Han kunne se på den blodprøve der blev taget, at den var under 2. Men tænker lidt at de godt kunne ha' set forkert da de lavede den blodprøve..

Hvis jeg går efter mine egne beregninger så er jeg 10+0 i dag, lægens beregning 8+0.. Men tænker lidt at jeg godt kunne ha' blevet gravid efter. Altså at lægens beregning ikke passer, og heller ikk min, men at jeg måske kun er 5 uger henne

Hvis du kun er 5 uger nu, har de tagetblodprøven før du blev gravid. 2 er ikke gravid, men de kan ikke bruge resultatet fra blodprøven, når det er så længe siden og ofte tager man 2 med 1 uges mellemrum for at se om hcg stiger som det skal

Anmeld

2. marts 2014

Malene94

Maja84 skriver:

Hvis du kun er 5 uger nu, har de tagetblodprøven før du blev gravid. 2 er ikke gravid, men de kan ikke bruge resultatet fra blodprøven, når det er så længe siden og ofte tager man 2 med 1 uges mellemrum for at se om hcg stiger som det skal

Ja det ved jeg godt, men det ville min læge åbenbart ikke. 

Men har alle symptomerne på at være gravid, og er vildt oppustet, mange af mine bluser kravler op, hvilke de aldrig har gjort før. 

Men da jeg var til scanning d. 5. Februar, kunne vi se en blommesæk. Det lignede et spøgelse med et øje

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Malene94 skriver:

Ja det ved jeg godt, men det ville min læge åbenbart ikke. 

Men har alle symptomerne på at være gravid, og er vildt oppustet, mange af mine bluser kravler op, hvilke de aldrig har gjort før. 

Men da jeg var til scanning d. 5. Februar, kunne vi se en blommesæk. Det lignede et spøgelse med et øje

Altså hvis de kunne se du var gravid 5 februar men at blodprøven viste hcg 2 5 dage senere, kunne det lyde som om det er gået til. Men er nok ikke andet for at vente og se til du skal undersøges yderligere

Anmeld

2. marts 2014

Malene94

Maja84 skriver:

Altså hvis de kunne se du var gravid 5 februar men at blodprøven viste hcg 2 5 dage senere, kunne det lyde som om det er gået til. Men er nok ikke andet for at vente og se til du skal undersøges yderligere

Ja .. ellers var det måske bare for tidligt til at kunne måle mit hcg, eller også har de lavet en fejl.

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Malene94 skriver:

Ja .. ellers var det måske bare for tidligt til at kunne måle mit hcg, eller også har de lavet en fejl.

Jeg fik at vide på klinikken jeg gik på, at de altid kan spore det i blodet, hvor det kan være længe om at komme frem i urinen hos nogle. Men også det faktum at med blommesæk den 5 feb, ville du der være 5 uger henne og derfor være 8+ nu og der ville man kunne se både hjerteblink og foster, også ved udvendig scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.