Hjææælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

Malene94

Maja84 skriver:

Jeg fik at vide på klinikken jeg gik på, at de altid kan spore det i blodet, hvor det kan være længe om at komme frem i urinen hos nogle. Men også det faktum at med blommesæk den 5 feb, ville du der være 5 uger henne og derfor være 8+ nu og der ville man kunne se både hjerteblink og foster, også ved udvendig scanning

Men jeg har jo en bagoverbøjet livmoder, og for 3 år siden hvor jeg også var gravid, var jeg 10+4 og der måtte de stadig scanne mig indvendig .

Jeg tror lidt at jeg ikk er så langt henne, at jeg måske kun er 5+? nu .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

Kløver

Malene94 skriver:

Men jeg har jo en bagoverbøjet livmoder, og for 3 år siden hvor jeg også var gravid, var jeg 10+4 og der måtte de stadig scanne mig indvendig .

Jeg tror lidt at jeg ikk er så langt henne, at jeg måske kun er 5+? nu .. 

Hvis de kunne se en blommesæk den 5 feb kan du ikke være 5 uger nu. enten er du længere henne, eller har den lille været gået tabt og du er igang med ny cyklus, men skulle du der være gravid ville du ikke kunne bære mere end 3-4 uger henne og det ville lyde usansynligt.

Hvis du før har været gravid hvor de måtte scanne invendig, kunne du da teste på en graviditetstest. Det kan også variere med scanningerne, da jeg ventede de 2 første så de alt fint til nf, men for at se det hun skulle her 3 gang måte hun lave indvendig scanning. Men selvom den er bagoverbøjet, burde de kunne se om der er noget til en vis grad

Anmeld

2. marts 2014

Malene94

Maja84 skriver:

Hvis de kunne se en blommesæk den 5 feb kan du ikke være 5 uger nu. enten er du længere henne, eller har den lille været gået tabt og du er igang med ny cyklus, men skulle du der være gravid ville du ikke kunne bære mere end 3-4 uger henne og det ville lyde usansynligt.

Hvis du før har været gravid hvor de måtte scanne invendig, kunne du da teste på en graviditetstest. Det kan også variere med scanningerne, da jeg ventede de 2 første så de alt fint til nf, men for at se det hun skulle her 3 gang måte hun lave indvendig scanning. Men selvom den er bagoverbøjet, burde de kunne se om der er noget til en vis grad

Har taget en del hjemmetest, hvor alle har været negative, men den hos lægen d. 3. var svag positiv. 

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Malene94 skriver:

Har taget en del hjemmetest, hvor alle har været negative, men den hos lægen d. 3. var svag positiv. 

Nu tænkte jeg på den graviditet hvor de scannede indvendigt i uge 10. Kunne du dengang teste positivt ?

Anmeld

2. marts 2014

Malene94

Maja84 skriver:

Nu tænkte jeg på den graviditet hvor de scannede indvendigt i uge 10. Kunne du dengang teste positivt ?

Ja .. meget tydeligt

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Malene94 skriver:

Ja .. meget tydeligt

Så lyder det mystisk hvis du ikke kan denne gang. Da man gerne er sen tester i alle graviditer hvis man er langsom til at danne hcg

Der er nok ikke andet for at vente eller købe en privatscanning hvor de kan se det indvendigt

Anmeld

2. marts 2014

Malene94

Maja84 skriver:

Så lyder det mystisk hvis du ikke kan denne gang. Da man gerne er sen tester i alle graviditer hvis man er langsom til at danne hcg

Der er nok ikke andet for at vente eller købe en privatscanning hvor de kan se det indvendigt

Skal til scanning på hjørring sygehus, men de har vidst ikke fået min henvisning endnu, men ringer jeg hører i morgen.

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Malene94 skriver:

Skal til scanning på hjørring sygehus, men de har vidst ikke fået min henvisning endnu, men ringer jeg hører i morgen.

God ide. Lyder meget mærkeligt, kunne ikke hitte rundt i det i start indlægget, havde du blødt før eller efter scanning og blodprøve eller begge dele

Anmeld

2. marts 2014

Malene94

Maja84 skriver:

God ide. Lyder meget mærkeligt, kunne ikke hitte rundt i det i start indlægget, havde du blødt før eller efter scanning og blodprøve eller begge dele

D. 3. Februar var jeg hos lægen og fik en svag positiv test. 

Begyndte at bløde D. 4. Februar.

Var til scanning D. 5. Februar hvor jeg stadig blødte, men blødte ikke oppe omkring blommesækken.

Stoppede med at bløde D. 9. Februar.

Fik taget blodprøve D. 10. Februar.

Svar på blodprøve D. 12. Februar (fik af vide at jeg stadig var gravid)

Scanning D. 26. Februar, kun udvendig, han kunne ikke se at min livmoder var vokset, og han kunne se at mit hcg-tal var >2, valgte og sende mig videre til Hjørring Sygehus til en gennemgribende scanning

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Malene94 skriver:

D. 3. Februar var jeg hos lægen og fik en svag positiv test. 

Begyndte at bløde D. 4. Februar.

Var til scanning D. 5. Februar hvor jeg stadig blødte, men blødte ikke oppe omkring blommesækken.

Stoppede med at bløde D. 9. Februar.

Fik taget blodprøve D. 10. Februar.

Svar på blodprøve D. 12. Februar (fik af vide at jeg stadig var gravid)

Scanning D. 26. Februar, kun udvendig, han kunne ikke se at min livmoder var vokset, og han kunne se at mit hcg-tal var >2, valgte og sende mig videre til Hjørring Sygehus til en gennemgribende scanning

Men der er noget jeg ikke forstår, hvis de kun har lavet e. Blodprøve, hvor får lægen så hcg tallet fra den 26.

Tror desværre det kan svinge begge veje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.