Hjææælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.886 visninger
35 svar
0 synes godt om
1. marts 2014

Malene94

Jeg er en pige på 19 som har alle symptomerne på at være gravid, og min sidst mens første dag var d. 22. Dec.
Har kun fået neg. hjemmetest, tog til lægen d. 3. Feb. Og den var svag positiv.
Begyndte at bløde, meget mindre end når jeg har min mens, d. 4. Og skulle til scanning hos lægen dagen efter, og vi var tre som kunne se at jeg var gravid.
Var oppe og få taget en blodprøve mandag d. 10. Ringede og fik svar på den, og fik afvide at jeg stadig er gravid, men scanningen i onsdag (d. 26.) hvor han kun scannede mig udvendig, kunne han ikke se noget, og sagde at mit hcg var under to, han valgte og sende mig videre til hjørring sygehus til en scanning, og nu går jeg og er nervøs om jeg overhovedet er gravid.. Min stedsøster kender en som var gravid men alle test også blodprøven var negative.. 
Så er der stadig håb??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ja der er stadig håb

Der er altid håb

Anmeld

1. marts 2014

Malene94

Wampires skriver:

ja der er stadig håb

Der er altid håb

Ja det ville jeg også mene .. men hcg er kun på 2, så håbet er måske meget lille ..

Anmeld

1. marts 2014

Mariekjellerup90

Malene94 skriver:

Jeg er en pige på 19 som har alle symptomerne på at være gravid, og min sidst mens første dag var d. 22. Dec.
Begyndte at bløde, meget mindre end når jeg har min mens, d. 4. Og skulle til scanning hos lægen dagen efter, og vi var tre som kunne se at jeg var gravid.
Var oppe og få taget en blodprøve mandag d. 10. Ringede og fik svar på den, og fik afvide at jeg stadig er gravid, men scanningen i onsdag (d. 26.) hvor han kun scannede mig udvendig, kunne han ikke se noget, og sagde at mit hcg var under to, han valgte og sende mig videre til hjørring sygehus til en scanning, og nu går jeg og er nervøs om jeg overhovedet er gravid.. Min stedsøster kender en som var gravid men alle test også blodprøven var negative.. 
Så er der stadig håb??

Håber stadig på du er gravid  det er bare hårdt at gå og vente på sådan et svar 

Anmeld

1. marts 2014

Malene94

Mariekjellerup90 skriver:

Håber stadig på du er gravid  det er bare hårdt at gå og vente på sådan et svar 

Ja det er det.. Og hjørring sygehus har ikke fået min henvisning endnu, så må vente til på mandag og ringe igen og hører..

Anmeld

1. marts 2014

Mor til Ella

Malene94 skriver:

Så er der stadig håb??

Jeg fik af vide efter SA at hcg under 3 er IKKE gravid.

Anmeld

1. marts 2014

Malene94

Mor til Ella skriver:

Jeg fik af vide efter SA at hcg under 3 er IKKE gravid.

Men lægen sagde at jeg ikk blødte oppe omkring blommesækken, så tror lidt at de har set forkert da de lavede den blodprøve..

har jo alle symptomerne og er vildt oppustet.

Anmeld

1. marts 2014

Kløver

Men scanner de udvendigt kan de nemt se forkert, hvis du ikke er så langt. Men hcg giver ikke mening, har det været højere og er faldet eller hvordan ?

Anmeld

2. marts 2014

Malene94

Maja84 skriver:

Men scanner de udvendigt kan de nemt se forkert, hvis du ikke er så langt. Men hcg giver ikke mening, har det været højere og er faldet eller hvordan ?

Har kun fået taget 1 blodprøve .

Ved første scanning måtte han scanne mig indvendig, og i onsdags valgte han kun at scanne mig udvendig, og der sagde han at han ikke kunne se at min livmoder var vokset (hvilke den skulle), men jeg har en bagoverbøjet livmoder, så ved ikke om det er derfor han ikke kunne se det udvendig ?

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Malene94 skriver:

Har kun fået taget 1 blodprøve .

Ved første scanning måtte han scanne mig indvendig, og i onsdags valgte han kun at scanne mig udvendig, og der sagde han at han ikke kunne se at min livmoder var vokset (hvilke den skulle), men jeg har en bagoverbøjet livmoder, så ved ikke om det er derfor han ikke kunne se det udvendig ?

Hm ja ved det ikke. Hvor længe siden er det de tog blodprøven for hcg kan jo være steget siden. For at være gravid skal hcg være over 5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.