De sidste kg ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2009

Muffinmus

SKal helt sikkert være med i taber klubben....
Mangler 4, 8 kg, eller der omkring fordi jeg vejde 57, et eller andet før Tor.
Så det er de 4, et eller andet + 2 kg fra min søns graviditet...der tog jeg 25 kg på.
DEn her gang tror jeg at den toppede på knap 17 kg, 16, 5 eller sådan noget.
Nu har jeg købt lidt crom for at se om det kan tage den søde tand og lidt kalcium for at se om det kan få mere fedt med ud...så det i tv, men om det virker ved jeg ikke. drikker dog kun lidt mælk, så det er jo altid godt med tilskud.
Skal nok sige til hvis det virker:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Mca<3

MariaE skriver:

SKal helt sikkert være med i taber klubben....
Mangler 4, 8 kg, eller der omkring fordi jeg vejde 57, et eller andet før Tor.
Så det er de 4, et eller andet + 2 kg fra min søns graviditet...der tog jeg 25 kg på.
DEn her gang tror jeg at den toppede på knap 17 kg, 16, 5 eller sådan noget.
Nu har jeg købt lidt crom for at se om det kan tage den søde tand og lidt kalcium for at se om det kan få mere fedt med ud...så det i tv, men om det virker ved jeg ikke. drikker dog kun lidt mælk, så det er jo altid godt med tilskud.
Skal nok sige til hvis det virker:-)

Fint  Så hop med på vægten i morgen tidlig

Anmeld

5. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

JA det kunne være super fedt hvis det lykkes os   Jeg har ikke ture veje mig siden sidste mandag og det plejer at betyde at det ikke er god  Men jeg har os levet godt 

Det har jeg vist også den sidste tid

Anmeld

5. august 2009

Muffinmus

he he, i morgen tidlig?? er det for at få den korrekte startvægt at sammenligne med??
Nå, jamen det vil jeg se om jeg kan huske så.

Anmeld

5. august 2009

Diana...

MariaE skriver:

he he, i morgen tidlig?? er det for at få den korrekte startvægt at sammenligne med??
Nå, jamen det vil jeg se om jeg kan huske så.

Velkommen i klubben. 

Jep det er og så er vore mål så 4 kg inden 1 sep.   så vi skriver alle vores vægt her inde i morgen tidlig og igen 1 sep og så må vi se om vi har nået de 4 kg el ikk 

Knus til dig

Anmeld

5. august 2009

morpåthurø

Hej Allesammen.

Jeg vil også gerne være med i klubben. Jeg mangler 5 kg så er jeg på min startvægt da jeg blev gravid, men jeg vil gerne tabe omkring 5 mere. Men jeg starter bare med de 5, så jeg skriver også min vægt i morgen og så ser hvordan det står til 1. sep. Selvom jeg tror ikke det vilde, da vi stadig "holder sommer" og skal have barnedob om 10 dage, men derefter har jeg besluttet mig for at komme i gang med at cykle nogle ture om aftenen, når børnene er i seng og så prøve at spise mindre usundt, for jeg har en forfærdelig sød tand og specielt når jeg bare går herhjemme, så er det meget slemt... Jeg får ikke rigtig nogle "gode" måltider før aftensmaden, da jeg bare går og hygge-spiser hele dagen alene...
Jeg skriver i morgen og er meget spændt på hvordan den næste måned kommer til at forløbe...
Louise.

Anmeld

5. august 2009

Diana...

LouiseHj skriver:

Hej Allesammen.

Jeg vil også gerne være med i klubben. Jeg mangler 5 kg så er jeg på min startvægt da jeg blev gravid, men jeg vil gerne tabe omkring 5 mere. Men jeg starter bare med de 5, så jeg skriver også min vægt i morgen og så ser hvordan det står til 1. sep. Selvom jeg tror ikke det vilde, da vi stadig "holder sommer" og skal have barnedob om 10 dage, men derefter har jeg besluttet mig for at komme i gang med at cykle nogle ture om aftenen, når børnene er i seng og så prøve at spise mindre usundt, for jeg har en forfærdelig sød tand og specielt når jeg bare går herhjemme, så er det meget slemt... Jeg får ikke rigtig nogle "gode" måltider før aftensmaden, da jeg bare går og hygge-spiser hele dagen alene...
Jeg skriver i morgen og er meget spændt på hvordan den næste måned kommer til at forløbe...
Louise.

Det er det samme her   jeg hygge spiser os hele tiden det så dumt men så nemt når vi går hjemme. 

Velkommen i klubben  Lidt har jo os ret og det jo en start jeg tror heller ikke jeg når de 4 kg da vi os har sommer ferie men nu må vi se jeg vi gøre mit bedste  om jeg så bare har tabt 1 kg så vil jeg være glad for det da en start.

Knus

Anmeld

5. august 2009

MoarViborg

Uhh jeg hopper også med i morgen  Mangler også 4-5 kg, hvilket jeg har gjort lææænge! Men synes dog efterhånden at jeg ligner mit gamle jeg, så det kan da godt være det bare er en ny vægt jeg må affinde mig med! Men men, hopper også med på forsøget!

Anmeld

6. august 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Uhh jeg hopper også med i morgen  Mangler også 4-5 kg, hvilket jeg har gjort lææænge! Men synes dog efterhånden at jeg ligner mit gamle jeg, så det kan da godt være det bare er en ny vægt jeg må affinde mig med! Men men, hopper også med på forsøget!

Yes ,,,

Anmeld

13. august 2009

stine_olesen

Har også 5 kg lige på maven jeg skal have smidt, men nu er Lucas da startet i DP så småt så nu kan der måske blive lidt tid til det da jeg stadig ikke har arbejde, men bar lige skal have et par timer midt på dagen til hus og mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.