De sidste kg ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.667 visninger
39 svar
0 synes godt om
5. august 2009

Mca<3

Øv nu skal de altså af  Jeg mangler stadig at smide 10 kg og de er begyndt at gå mig på .. Hvorfor kan jeg ikke tage mig sammen ???  Mangler i stadig at smide nogle kg efter jeres fødsel ??? Og i så fald hvor mange ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Diana...

Åhh hvor jeg kan føle dig, jeg er ved at blive sindsyg men synes det er mega svært lige nu for alle har ferie så bliver man inviteret der og der og så får man det og det, glæder mig sgu til alt det her ferie ras er slut. Ja jeg mangler 15 kg helst 20 men 15 så jeg glad. Men os når man går hjemme det er så nemt lige at købe et eller andet osv. 

Når vi kommer tilbage fra sommehuset næste lørdag så skal jeg til at tage mig sammen nu gider jeg ikke de skal være tabt inden maj næste år for der skal jeg til det varme med hele familien.

Alt mit sider på maven, røv og lår øv øv Lige et billed af mig hvor man skulle tro jeg var 6 måneder gravid men det er taget i søndags.

Knus
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Åhh hvor jeg kan føle dig, jeg er ved at blive sindsyg men synes det er mega svært lige nu for alle har ferie så bliver man inviteret der og der og så får man det og det, glæder mig sgu til alt det her ferie ras er slut. Ja jeg mangler 15 kg helst 20 men 15 så jeg glad. Men os når man går hjemme det er så nemt lige at købe et eller andet osv. 

Når vi kommer tilbage fra sommehuset næste lørdag så skal jeg til at tage mig sammen nu gider jeg ikke de skal være tabt inden maj næste år for der skal jeg til det varme med hele familien.

Alt mit sider på maven, røv og lår øv øv Lige et billed af mig hvor man skulle tro jeg var 6 måneder gravid men det er taget i søndags.

Knus

Det er bare så mega svært  Alt mit sidder fra hofter og ned til lidt over knæet men kunne se på billederne af os 2 at jeg også har fået mormor overarme   Nu må det sgu være slut ,, sidder jeg og siger og har spist en stor portion sammenkogt til morgenmad

Anmeld

5. august 2009

Mca<3

Skræmme billedet  Ingen har fået lov at se det ,, Dagen jeg fødte ,, Taget 30 kg på ,, dvs 94 kg hed min vægt ,, hi hi i må godt grine ,,,

Anmeld

5. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Knus

Vil gerne lige sige at du ikke ligner en i 6 md hi hi

Anmeld

5. august 2009

MoarLK

Kan godt følge jer begge 2 - jeg mangler ca. 6 kg til min før vægt før graviditetten. Dog 15 kg oveni fra da jeg holdte op med at ryge for snart 2 år siden. Nåede aldrig at komme ned inden jeg blev gravid. 
Så kan I jo selv regne ud, hvor meget jeg mangler......
Virkelig deprimerende når jeg kigger på de gamle billeder for bare 2 år tilbage. 
Som du skriver Diana, det har virkelig stået på ferie herhjemme - ude og spise hos venner og familie hele sommeren igennem. Så er det lidt svært at holde sig tilbage for alt det gode mad.
For mig handler det om at jeg ikke kan tage mig sammen herhjemme.
Men lige så snart at jeg starter på arbejde igen, så kan jeg komme over og træne. Det er rent dovnskab - gider ikke lette røven og komme ud og løbe/træne.
GABBBBBBBBBBBBBB fed og dovn - super super tiltrækkende ik!
Ved slet ikke hvordan min mand stadigvæk synes, at jeg er lækkert.
Når jeg ser mig selv i spejlet bliver jeg helt dårlig over, hvordan man lige pludselig kan se sådan ud.
Håber, at I bære over med min brokkeri................

Anmeld

5. august 2009

Mca<3

Khanh skriver:

Kan godt følge jer begge 2 - jeg mangler ca. 6 kg til min før vægt før graviditetten. Dog 15 kg oveni fra da jeg holdte op med at ryge for snart 2 år siden. Nåede aldrig at komme ned inden jeg blev gravid. 
Virkelig deprimerende når jeg kigger på de gamle billeder for bare 2 år tilbage. 
Som du skriver Diana, det har virkelig stået på ferie herhjemme - ude og spise hos venner og familie hele sommeren igennem. Så er det lidt svært at holde sig tilbage for alt det gode mad.
Men lige så snart at jeg starter på arbejde igen, så kan jeg komme over og træne. Det er rent dovnskab - gider ikke lette røven og komme ud og løbe/træne.
Når jeg ser mig selv i spejlet bliver jeg helt dårlig over, hvordan man lige pludselig kan se sådan ud.

Dit  brokkeri og dine følelser er fuldstændig mangen til mine  Kigger sig selv i spejlet og øv altså ,, præcis ,, hvordan kan manden syntes jeg er tiltrækkende .. Kigger ofte på mine cowboy bukser ,, nøj jeg savner dem ,, I starten af sidste sommer rendte jeg rundt i dem og min mave var flad som en teenagers   Folk der ikke har set mig et stykke tid siger direkte hold op du har taget på ,, Sidste uge mødte jeg en gammel ven som sagde hold op nogle kæmpe ben du har fået ,, Du kan sgu da kick starte en jumbo jet   Meget morsomt ,,, man griner med indtil man er kommet hjem ,,,  Der lover man så sig selv at i morgen er det slut .. Men ak ,,, kan simpelthen ikke ..

Anmeld

5. august 2009

Mca<3

Khanh skriver:

De 10 kg jeg mangler at smide er incl de kg jeg tog på ved ryge stoppet også   Har købt en nintendo wee og et trænings program ,, Nu venter jeg på motiviationen ..

Anmeld

5. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Skræmme billedet  Ingen har fået lov at se det ,, Dagen jeg fødte ,, Taget 30 kg på ,, dvs 94 kg hed min vægt ,, hi hi i må godt grine ,,,

Hvor er du bare smuk gravid så stor og helt rund. 

Anmeld

5. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Vil gerne lige sige at du ikke ligner en i 6 md hi hi

Det gør jeg faktisk for jeg var ca så stor da jeg var 6 måneder henne griner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.