De sidste kg ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Hmm bom bom bom altså jeg skal jo en uge i sommehus puha og der skal jo være plads til en is ikk   skal vi starte med 4 kg det ca et kilo om ugen og hvis de så er røget så kan vi sætte den højre næste måned. Jo det er morgen vægten der tæller. vi går på vægten i morgen og så siger vi hvad hvad vi vejer aftale?

Puha tør næsten ikke lidt bange for jeg er ved at være oppe på min før graviditet vægten har godt nok levet lidt for godt de sidste par uger. 

Er i andre med tøser, og hvis man ikke når at tabe dem skal man ikke give op eller ikke skrive til os for vi kæmper jo bare videre og hjælper og støtter hinanden er i klar piger.

Jeg er top klar nu hi hi håber jeg.

Springer med på den... Meeeen.... Hvad gør i lige af motion osv? Omlægger i kosten osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Springer med på den... Meeeen.... Hvad gør i lige af motion osv? Omlægger i kosten osv?

Ja jeg spiser bare sunder og mindre og ingen sødt ned i min mave untagen lige næste uge hvor jeg i sommerhus der skal jeg jo lige have en is ikk   Motion bliver ikke andet end en lang tur med Lucas og hunden hver dag. 

Kanon du vil være med.

Anmeld

5. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Din mave er stor og rund så smuk, jeg synes det ansigt er så flot der er nogen der bare få så meget i ansigtet os men det synes jeg altså ikke du har, jeg synes virkelig du er SMUK gravid virkelig.

Hold da op ,, tak søde ,, ja sådan så jeg ikke lige på det he he

Anmeld

5. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Ja jeg spiser bare sunder og mindre og ingen sødt ned i min mave untagen lige næste uge hvor jeg i sommerhus der skal jeg jo lige have en is ikk   Motion bliver ikke andet end en lang tur med Lucas og hunden hver dag. 

Kanon du vil være med.

Jeg har aldrig rigtig spist kage, slik, is osv... selvfølgelig skal du da have en is når i nu er på ferie...

Så håber det lykkes for mig at tabe de kg...

Anmeld

5. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Hmm bom bom bom altså jeg skal jo en uge i sommehus puha og der skal jo være plads til en is ikk   skal vi starte med 4 kg det ca et kilo om ugen og hvis de så er røget så kan vi sætte den højre næste måned. Jo det er morgen vægten der tæller. vi går på vægten i morgen og så siger vi hvad hvad vi vejer aftale?

Puha tør næsten ikke lidt bange for jeg er ved at være oppe på min før graviditet vægten har godt nok levet lidt for godt de sidste par uger. 

Er i andre med tøser, og hvis man ikke når at tabe dem skal man ikke give op eller ikke skrive til os for vi kæmper jo bare videre og hjælper og støtter hinanden er i klar piger.

Jeg er top klar nu hi hi håber jeg.

Top 4 kg inden den 1 sep . Vildt hvis vi kan ,, Jeg ville være lykkelig ,, Jo hopper på vægten i morgen og kommer med den ærlige vægt ,, Jeg får chokket dagligt , kan ikke lade være med at veje mig hele tiden

Anmeld

5. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Jeg har aldrig rigtig spist kage, slik, is osv... selvfølgelig skal du da have en is når i nu er på ferie...

Så håber det lykkes for mig at tabe de kg...

Det skal nok lykkes hvis ikke denne måned så er der jo en måned mere men du skal nok tabe dig. 

Jeg   for vi alle har tabt 4 kg inden 1 sep.

Anmeld

5. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Top 4 kg inden den 1 sep . Vildt hvis vi kan ,, Jeg ville være lykkelig ,, Jo hopper på vægten i morgen og kommer med den ærlige vægt ,, Jeg får chokket dagligt , kan ikke lade være med at veje mig hele tiden

JA det kunne være super fedt hvis det lykkes os   Jeg har ikke ture veje mig siden sidste mandag og det plejer at betyde at det ikke er god  Men jeg har os levet godt 

Anmeld

5. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Det skal nok lykkes hvis ikke denne måned så er der jo en måned mere men du skal nok tabe dig. 

Jeg   for vi alle har tabt 4 kg inden 1 sep.

for jer andre..  

Nu skal jeg så lige høre - Er det 4 kg tilsammen?

Anmeld

5. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

for jer andre..  

Nu skal jeg så lige høre - Er det 4 kg tilsammen?

Ja pr person på små 4 uger ikk.

Anmeld

5. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Ja pr person på små 4 uger ikk.

Jo det er jeg frisk på... :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.