De sidste kg ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Hvor er du bare smuk gravid så stor og helt rund. 

Ha ja så stor og rund ,, prøv at se mit fjæs  Årh gud ,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Det gør jeg faktisk for jeg var ca så stor da jeg var 6 måneder henne griner.

Så er du bestemt pæn gravid   Men det hele var jo også barn på dig ,, du var jo lettere efter du havde født end før du blev gravid ..

Anmeld

5. august 2009

Diana...

Khanh skriver:

Kan godt følge jer begge 2 - jeg mangler ca. 6 kg til min før vægt før graviditetten. Dog 15 kg oveni fra da jeg holdte op med at ryge for snart 2 år siden. Nåede aldrig at komme ned inden jeg blev gravid. 
Så kan I jo selv regne ud, hvor meget jeg mangler......
Virkelig deprimerende når jeg kigger på de gamle billeder for bare 2 år tilbage. 
Som du skriver Diana, det har virkelig stået på ferie herhjemme - ude og spise hos venner og familie hele sommeren igennem. Så er det lidt svært at holde sig tilbage for alt det gode mad.
For mig handler det om at jeg ikke kan tage mig sammen herhjemme.
Men lige så snart at jeg starter på arbejde igen, så kan jeg komme over og træne. Det er rent dovnskab - gider ikke lette røven og komme ud og løbe/træne.
GABBBBBBBBBBBBBB fed og dovn - super super tiltrækkende ik!
Ved slet ikke hvordan min mand stadigvæk synes, at jeg er lækkert.
Når jeg ser mig selv i spejlet bliver jeg helt dårlig over, hvordan man lige pludselig kan se sådan ud.
Håber, at I bære over med min brokkeri................

Ja det er lige sådan jeg har det, man hat rig mulighed for at lave en masse men man gør det bare ikke. 

Her hjemme er var bare hinandens værste fjender vi begge elsker chokolade chips osv så vi har SÅ nemt ved at falde i fordi så manden ikke lige stærk nok til at sige nej eller omvendt og manden kan godt tåle det han er som en flagstang SÅ TYND SÅ TYND og han ÆDDER bare der ud af af alt   Det er så snyd at nogen kan tåle det.

Knus

Anmeld

5. august 2009

Mira0911

Jeg mangler at smide 6 kg... Min vægt er 70 nu... Tog 18 kg under graviditeten...
Jeg synes det er svært at komme af med de kg...

Hvad kan man lige gøre?

Anmeld

5. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Så er du bestemt pæn gravid   Men det hele var jo også barn på dig ,, du var jo lettere efter du havde født end før du blev gravid ..

Min mav var ikke så stor nej og tog os kun 6 kilo på man havet så en del i forvejen jo og ja vejet mindre da jeg havet født end da jeg blev gravid og det gør jeg da heldigvis stadig men der er altså stadig mange kilo der skal af   Men De skal nok komme jeg skal jo os i en hvid kjole og det kan jeg jo ikke sådan her vel   og tænk nu hvis det bliver til næste år jeg skal det så det er bare vigtigt de ryger snart 

Men skal vi ikke sætte et mål inden udgangen af august skal vi havet tabt x antal kilo hvad siger i og hvor mange kilo?

Anmeld

5. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ha ja så stor og rund ,, prøv at se mit fjæs  Årh gud ,,,

Din mave er stor og rund så smuk, jeg synes det ansigt er så flot der er nogen der bare få så meget i ansigtet os men det synes jeg altså ikke du har, jeg synes virkelig du er SMUK gravid virkelig.

Anmeld

5. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Min mav var ikke så stor nej og tog os kun 6 kilo på man havet så en del i forvejen jo og ja vejet mindre da jeg havet født end da jeg blev gravid og det gør jeg da heldigvis stadig men der er altså stadig mange kilo der skal af   Men De skal nok komme jeg skal jo os i en hvid kjole og det kan jeg jo ikke sådan her vel   og tænk nu hvis det bliver til næste år jeg skal det så det er bare vigtigt de ryger snart 

Men skal vi ikke sætte et mål inden udgangen af august skal vi havet tabt x antal kilo hvad siger i og hvor mange kilo?

He he jo super   Inden første sep . skal vi have tabt ,, hmm hva er realistisk ???    Og det er morgen vægten der gælder ikke ??? 

Anmeld

5. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Jeg mangler at smide 6 kg... Min vægt er 70 nu... Tog 18 kg under graviditeten...
Jeg synes det er svært at komme af med de kg...

Hvad kan man lige gøre?

De sidste er altid de værste at komme af med   men de skal nok komme 

Anmeld

5. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

De sidste er altid de værste at komme af med   men de skal nok komme 

Jah det håber jeg... Vil gerne tilbage i mit eget tøj igen....

Anmeld

5. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

He he jo super   Inden første sep . skal vi have tabt ,, hmm hva er realistisk ???   Og det er morgen vægten der gælder ikke ??? 

Hmm bom bom bom altså jeg skal jo en uge i sommehus puha og der skal jo være plads til en is ikk   skal vi starte med 4 kg det ca et kilo om ugen og hvis de så er røget så kan vi sætte den højre næste måned. Jo det er morgen vægten der tæller. vi går på vægten i morgen og så siger vi hvad hvad vi vejer aftale?

Puha tør næsten ikke lidt bange for jeg er ved at være oppe på min før graviditet vægten har godt nok levet lidt for godt de sidste par uger. 

Er i andre med tøser, og hvis man ikke når at tabe dem skal man ikke give op eller ikke skrive til os for vi kæmper jo bare videre og hjælper og støtter hinanden er i klar piger.

Jeg er top klar nu hi hi håber jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.