Khanh skriver:
Kan godt følge jer begge 2 - jeg mangler ca. 6 kg til min før vægt før graviditetten. Dog 15 kg oveni fra da jeg holdte op med at ryge for snart 2 år siden. Nåede aldrig at komme ned inden jeg blev gravid.
Så kan I jo selv regne ud, hvor meget jeg mangler......
Virkelig deprimerende når jeg kigger på de gamle billeder for bare 2 år tilbage.
Som du skriver Diana, det har virkelig stået på ferie herhjemme - ude og spise hos venner og familie hele sommeren igennem. Så er det lidt svært at holde sig tilbage for alt det gode mad.
For mig handler det om at jeg ikke kan tage mig sammen herhjemme.
Men lige så snart at jeg starter på arbejde igen, så kan jeg komme over og træne. Det er rent dovnskab - gider ikke lette røven og komme ud og løbe/træne.
GABBBBBBBBBBBBBB fed og dovn - super super tiltrækkende ik!
Ved slet ikke hvordan min mand stadigvæk synes, at jeg er lækkert.
Når jeg ser mig selv i spejlet bliver jeg helt dårlig over, hvordan man lige pludselig kan se sådan ud.
Håber, at I bære over med min brokkeri................
Ja det er lige sådan jeg har det, man hat rig mulighed for at lave en masse men man gør det bare ikke.
Her hjemme er var bare hinandens værste fjender vi begge elsker chokolade chips osv så vi har SÅ nemt ved at falde i fordi så manden ikke lige stærk nok til at sige nej eller omvendt og manden kan godt tåle det han er som en flagstang SÅ TYND SÅ TYND og han ÆDDER bare der ud af af alt
Det er så snyd at nogen kan tåle det.
Knus
Anmeld