Ked og føler mig DUM!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2014

Pcokate

HFB skriver:

Var ved læge i dag. Han sagde, at jeg var 4-1 henne. Så siger han også til mig "Jeg har aldrig oplevet en der kommer herind for at få bekræftet graviditet INDEN at hun er gået over tid". Det vælger jeg ikke at kommentere, da jeg får følelsen af, at jeg er MEGET dum!
Hans test viser også to streger og da vi (min kæreste og jeg) skal til at gå siger lægen: "Jeg vil ikke engang ønske jer tillykke, for der er jo meget der kan ske endnu".
Jeg er meget ked af det og såret...

Skift læge. Sikke en kold uprofessionel skid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

*Mor Til Albert*

Jeg kan godt holde ham ud. Han har bare nogle underlige måder at sige tingene på... Jeg har en fest med mig selv og det kan han ikke tage fra mig....  

Anmeld

26. februar 2014

Mortil223

modesty skriver:

Jeg synes det er helt fair at lægen kommenterer at det er overflødigt at komme ind til ham så tidligt - for det er det.

Men kommentaren om at der kan ske meget endnu, var ikke særlig sød... Jeg ville dog slå det hen med at han nok er irriteret over at have spildt sin tid og borgernes skattekroner.

Og så er det altså heller ikke værre! Glemt det og glæd dig i stedet over graviditeten.

Men så sygeplejersken jo ikke have givet hende en tid i første omgang, så fejlen ligger ikke hos borgeren men hos sygeplejersken der åbenbart ikke har sat sig ind i lægens procedure, og uanset hvad taler man altså ikke sådan når man er professionel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.