HFB skriver:
Var ved læge i dag. Han sagde, at jeg var 4-1 henne. Så siger han også til mig "Jeg har aldrig oplevet en der kommer herind for at få bekræftet graviditet INDEN at hun er gået over tid". Det vælger jeg ikke at kommentere, da jeg får følelsen af, at jeg er MEGET dum!
Hans test viser også to streger og da vi (min kæreste og jeg) skal til at gå siger lægen: "Jeg vil ikke engang ønske jer tillykke, for der er jo meget der kan ske endnu".
Jeg er meget ked af det og såret... 
Du skal overhovedet ikke skamme dig! Da jeg blev gravid, ringede jeg til lægen, som noget af det første for at bestille tid til første undersøgelse, og min læge bad mig komme op dagen efter (der var jeg kun 4+2 eller sådan noget), men de ville gerne lige tage en test derop, for at se om den var god nok.
Så det er meget forskelligt fra læge til læge hvad deres procedure er. Men det er virkelig frækt af din læge, at tale sådan til dig. Selvfølgelig kan der altid ske noget, men nu er det altså LANGT de fleste graviditeter, der kommer til at gå godt og efter bogen.
Hop op og fald ned på det. Sikke en klaphat.
Stort tillykke med din lille spire
Anmeld