Ked og føler mig DUM!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.873 visninger
32 svar
44 synes godt om
26. februar 2014

*Mor Til Albert*

Var ved læge i dag. Han sagde, at jeg var 4-1 henne. Så siger han også til mig "Jeg har aldrig oplevet en der kommer herind for at få bekræftet graviditet INDEN at hun er gået over tid". Det vælger jeg ikke at kommentere, da jeg får følelsen af, at jeg er MEGET dum!
Hans test viser også to streger og da vi (min kæreste og jeg) skal til at gå siger lægen: "Jeg vil ikke engang ønske jer tillykke, for der er jo meget der kan ske endnu".
Jeg er meget ked af det og såret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

IKKE iorden at sige fra en læge af...

jeg ville overveje at skifte læge rent og skær på den kommentar...

hvad vil han så sige og gøre hvis der skete noget? Stå og sige jamen jeg sagde jo det kunne gå galt så hvorfor er du ked af det???

Nej... kan slet ikke have sådanne mennesker...

Anmeld

26. februar 2014

FruStolpe

HFB skriver:

Var ved læge i dag. Han sagde, at jeg var 4-1 henne. Så siger han også til mig "Jeg har aldrig oplevet en der kommer herind for at få bekræftet graviditet INDEN at hun er gået over tid". Det vælger jeg ikke at kommentere, da jeg får følelsen af, at jeg er MEGET dum!
Hans test viser også to streger og da vi (min kæreste og jeg) skal til at gå siger lægen: "Jeg vil ikke engang ønske jer tillykke, for der er jo meget der kan ske endnu".

Sikke en padde, sådan snakker man ikke...

Hvordan kan det være at du allerede er ved lægen, nærmest inden du er gået over tid ??

Anmeld

26. februar 2014

Sandratoft

HFB skriver:

Jeg kan godt forstå du er ked af det og såret

Men til lægens forsvar er det altså også liiige tidlig nok og der  kan jo ske alt muligt. Hvorfor ikke bare teste hjemme og så tage til lægen når man er mere sikker på at spiren har sat sig fast? Ellers kunne lægen jo gå og teste urin dagen lang. 

Anmeld

26. februar 2014

Lilotte87

Jeg tænker at lægen er irriteret/træt af at nogle ikke bare tester hjemme og så kommer det til udtryk på en super barnlig og uprofessionel måde. 

Tillykke 

Anmeld

26. februar 2014

*Mor Til Albert*

Jeg har taget en test hver morgen siden søndag og streg 2. bliver tydeligere og tydeligere. Mine kolleger sagde, at de syntes at jeg skulle ringe til lægen, så det gjorde jeg...

Anmeld

26. februar 2014

Loa

Den første kommentar kan jeg måske godt forstå.
Af samme årsag som flere andre skriver.
Den tid kunne lægen måske have brugt på en der var syg eller andet.

Den sidste kommentar er slet ikke ok, hvad er det for noget at sige.

Stort tillykke og for at der selvfølgelig ikke sker noget selvom du ikke længere henne...

Anmeld

26. februar 2014

lineog4

Ikke en fed måde at sige det på... Men når det er skrevet så er de hjemmetest man kan købe så gode så der ikke er nogen grund til at drage til læge.

Hos min læge koster en graviditetstest 99 kr med mindre det er for at udelukke sygdom, og de vil tidligst se de gravide i 8.-9. Uge - igen hvis der ikke er nogen grund til andet. 

Jeg har aldrig været der før, men har dog fået tryghedsscanning tidligere da jeg har mistet et barn.

og tillykke med graviditeten

Anmeld

26. februar 2014

Sandratoft

HFB skriver:

Jeg har taget en test hver morgen siden søndag og streg 2. bliver tydeligere og tydeligere. Mine kolleger sagde, at de syntes at jeg skulle ringe til lægen, så det gjorde jeg...

Men hvis stregen blev tydligere og tydligere hvad var du så i tvivl om? Jeg kan forstå det hvis man havde nogle spørgsmål omkring f.eks. fast medicin man tager og sådan, men kun for at bekræfte noget man allerede ved, nej det forstår jeg ikke. 

Anmeld

26. februar 2014

L&V

Det var måske en lidt grov måde han udtrykker sig på men må indrømme at jeg godt forstår ham. Hvis du har testet der hjemme hvorfor så spilde hans tid med det, det er så tidligt og intet er sikkert endnu..

han kunne jo rent faktisk ha brugt tiden på nogle som var syge eller havde mere brug for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.