Ked og føler mig DUM!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2014

AnnaK89

Kan godt forstå du føler dig såret af den kommentar

Men igen, så er der rigtig mange delte meninger omkring det at få det bekræftet hos lægen, selvom man har taget en masse positive tests hjemme.
Testen hos lægen er jo ikke mere sikker end den derhjemme.

Jeg synes fx. ikke det er nødvendigt at få det bekræftet hos lægen, før man alligevel skal til første graviditetsundersøgelse i uge 8.
Man skal også tænke på, at der nok er nogen der har haft mere brug for den tid hos lægen - siger det overhovedet ikke for at give dig dårlig samvittighed, men du bliver ikke mere gravid af at gå til lægen nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

*Mor Til Albert*

Jeg føler mig meget dum, og skammer mig.

Anmeld

26. februar 2014

Sandratoft

HFB skriver:

Lad være med det, sket er sket og nu ved du det til en anden gang Vi lærer jo hele tiden 

Anmeld

26. februar 2014

*Mor Til Albert*

Du har ret... Jeg blev bare så forvirret og gjorde, hvad mine kolleger sagde, selvom at jeg selv havde til ønske om at vente med at kontakte lægen...

Anmeld

26. februar 2014

Lilotte87

HFB skriver:

Du har ret... Jeg blev bare så forvirret og gjorde, hvad mine kolleger sagde, selvom at jeg selv havde til ønske om at vente med at kontakte lægen...

Du skal ikke føle dig dum!

Da du ringede til lægen gjorde du det rigtige, du skulle bare have haft en tid til efter uge otte. Det kunne den der modtog dit opkald jo have været lidt kvik og foreslået :-)

Nyd du har en lille spire i maven og hul i det andet! 

Anmeld

26. februar 2014

firstbaby

HFB skriver:

Det skal du ikke gøre. hvis de mente det var spild af tid kunne de jo, da du ringede og bestilte tid hos lægen, have sagt til dig at de gerne ville vente med at se dig til omkring uge 8-9, da deres test ikke er anderledes end hjemmetest.

Nu har du da i hvert fald fået det bekræftet, selvom det er tidligt. Tillykke

Anmeld

26. februar 2014

Wimmie

HFB skriver:

Det skal du ikke 

Det kan godt være din læge siger han ikke har oplevet det før, men tro mig, der er rigtig mange der tager til lægen tidligt pga. forvirring og tvivl... Jeg gjorde det selv, men det var fordi jeg var på p-piller da jeg blev gravid, så jeg troede det ikke var dét - jeg var også kun knap 4 uger henne...

Så skid hul i ham den sure læge - hans sidste kommentar var langt over stregen! - og nyd din graviditet og den lille spire som forhåbentlig bliver hvor den skal 

Anmeld

26. februar 2014

helle85

HFB skriver:

det syntes jeg ikke du skal, da jeg ventede begge mine børn + den første gang jeg var gravid(men aborteret der var jeg til læge i 6 uge og få det bekræftet

Anmeld

26. februar 2014

VIPpigen

Du skal bestemt ikke føle dig dum...

Jeg har begge gange kontaktet lægen i 4+, og begge gange har lægen ville se mig, og selv bekræfte graviditeten...

Det vil sige, første gang var det min egen læge der bekræftede den. Anden gang er vi flyttet, og jeg blev gravid på P-piller, så jeg havde brug for bekræftelsen, også selvom jeg havde testet 2 gange hjemme... Og sygeplejersken ville rigtig gerne bekræfte det, da P-piller netop skal beskytte...

Jeg syntes kommentaren fra din læge er meget uprofessionel. 

Og tillykke med graviditeten 

Anmeld

26. februar 2014

et-ønske

Synes din læge mangler en del situations fornemmelse sender lige i din retning - og et stort tillykke med graviditeten

Undrer mig over at de har givet dig en tid - hvis holdningen er at det er for tidligt?! Men men selvom det er tidligt osv så er man bare så ubeskrivelig lykkelig når man finder ud af at man er gravid, at man søger alle muligheder for at få det bekræftet

Nyd det - du går rundt med den lille spire i maven Glem det fjols af en læge!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.