Svar på obduktionen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2014

grinny

Lykke:) skriver:

Hvor er det dog uretfærdigt! har tænkt MEGET på jer i dag og jeg håber i er kommet nogenlunde igennem dagen

Kæmpe kæmpe kæmpe knus fra mig!

Det er vi heldigvis. Vi fik lige en tur igen her til aften, og jeg skældte min lorte krop ud, men tror bare lige det er idag at det er sådan. Nu kan det kun gå fremad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

grinny

lineog4 skriver:

Først et stort kram. 

Må tilslutte mig Bjarne 100%, sorgen over at miste er barn er noget man lærer at leve samme med og det barn bærer man med sig hele livet.

Hvad så hvis tankerne er så naturlige og jeg kan stadig hvis jeg skal fortælle min historie have et lille håb om jeg slutter historien med en happy ending i stedet for døden, men den kommer aldrig. 

Jeg er snart der hvor den dårlige samvittighed og give skyld til mig selv er ved at miste sit tag i mig. Tror aldrig jeg når dertil hvor jeg ikke vil bære en del af skylden, men nu er den der hvor jeg kan feje den væk og grine af mig selv.

Ved egentlig ikke om det er et godt svar I har fået, det ved du kun selv. Er det et svar der giver en ro eller et svar der giver en uro. Men svaret er det og det kan ikke ændres hvor meget man end ønsker det, døden kan ikke ændres. 

Kæmpe kæmpe kram

Svaret har givet en ro da vi nu ikke behøver at spørge hvad og hvorfor. Det giver mig ro at det var en grund så jeg ved at de kigger efter det næste gang. Det giver ro at vide at Isaac var fuldstændig perfekt, for så kan vi godt lave fine børn.

Men det giver lidt uro lige nu, at det var min dumme dumme krop der slog ham ihjel 

Anmeld

25. februar 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Det har givet en masse ro, også fordi vi ikke længere behøver spørge hvad og hvorfor, nu ved vi hvad der er sket, men som jeg skriver så er det bare svært for mig at det er min krop det er "skyld i det".

Men dette kan ikke ske igen, og det kan ikke ske en anden gang for jeg vil komme til flere skanninger og så vil jeg jo også få medicin under graviditeten.

Det var en mavepuster det med PB, men heller sætte det på standby, end at jeg om nogle år får blodpropper fordi det ikke lige blev tjekker ordenligt 

Jeg kan godt forstå det er forfærdeligt at det er din krop der har gjort det. Men det er din krop og dermed ikke dig! Vi er ikke altid herre over hvad vores kroppe foretager sig desværre for havde din krop tidligere udvist tegn, så var der blevet taget hånd om det. Men det gjorde den desværre ikke, og derfor kunne du ikke gøre fra eller til

Det er den helt rigtige tilgang du har til det. Ja det er sur røv, at l skal sætte det på standby, men bedst for jer alle i det lange løb.

Nu kan du i stedet se frem til at starte på hvad der lyder som en helt fantastisk arbejdsplads og finde roen i det, hvis altså det tager noget tid med de undersøgelser.

Anmeld

25. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det gør mig så ubeskrivelig ondt med jeres lille dreng.

Jeg ønsker for jer at svaret om hvorfor vil give en form for fred i sjælen. I har gennemgået noget som ingen burde, og I har intet kunne gøre for at have ændret på det.

jeg håber at I snart får en lille baby med hjem

Hilsner herfra med håbet om at det lysner for jer

Anmeld

26. februar 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Jeg kan godt forstå det er forfærdeligt at det er din krop der har gjort det. Men det er din krop og dermed ikke dig! Vi er ikke altid herre over hvad vores kroppe foretager sig desværre for havde din krop tidligere udvist tegn, så var der blevet taget hånd om det. Men det gjorde den desværre ikke, og derfor kunne du ikke gøre fra eller til

Det er den helt rigtige tilgang du har til det. Ja det er sur røv, at l skal sætte det på standby, men bedst for jer alle i det lange løb.

Nu kan du i stedet se frem til at starte på hvad der lyder som en helt fantastisk arbejdsplads og finde roen i det, hvis altså det tager noget tid med de undersøgelser.

Ja det er min krop, og det skal og må jeg lære at acceptere, det tager nok bare lige lidt tid 

Ved ikke helt hvor lang tid det tager med de prøver, men kunne forstille mig at jeg først kan få taget dem om en måned ca., og så går der nok en 4-8 uger før jeg har svaret, så det passer meget godt med at det er samme tidspunkt jeg starter op på min arbejdsplads 

Anmeld

26. februar 2014

san

26. februar 2014

lineog4

grinny skriver:

Svaret har givet en ro da vi nu ikke behøver at spørge hvad og hvorfor. Det giver mig ro at det var en grund så jeg ved at de kigger efter det næste gang. Det giver ro at vide at Isaac var fuldstændig perfekt, for så kan vi godt lave fine børn.

Men det giver lidt uro lige nu, at det var min dumme dumme krop der slog ham ihjel 

Kan forestille mig det kan give en ro fordi det er en ting der kan forebygges.

Tror alle her fra og til månen kan sige det rationelle; jo det var din krop, men det var ikke dig. Du kunne ikke vide osv.. Det ændrer ikke på følelsen, følelser kan ikke debatteres med rationelt.

Jeg vil selv sagt sige det samme rationelle, men i samme åndedrag fortælle dig, at jeg har givet mig selv hele skylden for Lias død. Hvorfor kunne min krop ikke skabe et barn det var helt igennem perfekt, det er jo i min familie der er hjertefejl, det var nok fordi jeg havde siddet med mobiltelefon i skødet da hun lige var blevet lavet osv osv osv  Og så er det krydret med, hvorfor opdagede du det ikke Line, hvordan kunne du bare være lykkelig når din datter var ved at dø, hvorfor kunne du ikke redde hende, hvorfor kunne du ikke dø i stedet for hende og give hende livet - det skal en mor... Osv osv osv. 

Jeg hører igen og igen, jamen Line du opdagede jo, du kunne jo ikke redde, det var jo ikke din fejl og og og og, men jeg tror de tanker altid vil være der, men for hver dag med mindre styrke, for hver dag med mindre gyldighed. Især i takt med jeg jo en god mor for de andre, for hver gang jeg kan "redde" dem og jeg ved om de har det godt så viser jeg mig selv jeg er god nok. Men jo Lias død var et stort hak i troen på mig selv, i selvværdet så og sige....

Håber selvsagt for andre der mister de ikke skal have det hak, men vil bare sige man er nok meget normal når man vender skylden irrationelt mod sig selv.

Anmeld

26. februar 2014

Moma

Håber beskeden kan give jer lidt ro på trods alt.

Anmeld

26. februar 2014

Lykke:)

grinny skriver:

Det er vi heldigvis. Vi fik lige en tur igen her til aften, og jeg skældte min lorte krop ud, men tror bare lige det er idag at det er sådan. Nu kan det kun gå fremad!

Håber sådan for jer, at det hele går frem ad nu. I fortjener det mere end nogen andre

Anmeld

26. februar 2014

Kløver

Uanset hvad, kan du aldrig være skyld i det
Det er da positivt de ved hvad der gik galt så de kan være obs og undgå det fremad
Håber alt det bedste for jer, og trods pausen, krydser jeg for at i får hurtigt gevinst, måske i kan nå det i starten af 2015

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.