grinny skriver:
Så fik vi endelig svar og det som jeg et eller andet sted havde regnet med - var sandt.
Isaac døde pga. en enkelt (lorte irriterende) blodprop i navlesnoren 
Fuck det gjorde ondt at få sådan en besked. Selvom jeg godt ved at jeg ikke kunne forudse det og selvom jeg godt ved at jeg intet anerledes kunne have gjort, så gør det ondt at det er MIN krop der er skyld i hans død.
Blodproppen er opstået den onsdag han døde, så jeg har også en masse tanker om at han jo kunne have været reddet hvis jeg bare var gået i fødsel dagen før, eller hvis jeg nu bare havde mærket at der var noget galt 
MEN jeg vidste det jo ikke
Jeg kunne intet gøre, sygehuset kunne intet gøre 
Mit blodtryk faldt og steg jo igennem hele graviditeten, men de har kigget det igennem og det har ikke været højt nok til at det skulle være et tegn på noget alvorligt, og derfor kommer det både bag på dem og min JM, ja faktisk også mig selv, at det lige pludselig skulle ske.
Omkring PB bliver det, desværre, sat på pause lige nu
Jeg skal have taget nogle blodprøver som skal tages 3-6 måneder efter fødslen så de kan se om jeg har tendens til blodpropper, og derfor skal have medicin resten af livet, eller om det kun er under en graviditet. Hvis det er det sidste så skal jeg kun have blodfortyndende medicin under næste graviditet.
Ud over det så var Isaac fuldstændig sund og rask. Det er kun blodproppen der er skyld idet. Flot vægt, flot længde - gode gener fik vi af vide
Så nu skal vi bare vente på at de kan tage blodprøver fra mig og så skal vi vente på svaret og så er vi igang med PB igen. Jeg har lidt mere mod på det nu, fordi jeg ved at der er en grund og jeg ved at det ikke kan ske igen.