Må jeg se dit hverdagslook? (make-up og hår)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2014

Muhmi

Hihi, det er jo aften så det meste er nok væk nu.. Men billede kan du godt få

Mit hår smækker jeg i en hestehale (Juhu jeg har langt hår igen!) putter lidt spænder i, har lige købt nogle bladspænder som jeg synes er super nuser, så dem kommer jeg også to-tre stykker i af

Min makeup er lidt af den der BB-creme (Ikke altid) og ellers mascara (mørkebrun) til sidst læbepomade (pearl)

Tager mig ca. 5-7 minutter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor Christa skriver:

Lidt mascara og øjnbrynene bliver tegnet op (har nærmest hvide hår -_- )
Håret tager mig ingen tid, når jeg laver dette hår, fordi jeg ordner det aftenen før vha denne DEJLIGE guide (som er super nem ) - jeg tager altså abre håret "ud" og reder det.

Her er guiden:  http://www.q.dk/Skon-fra-top-til-ta/Laekkert-haar/2012-49-kroeller-i-langt-haar.aspx 

Det tager 5 minutter at gøre mig klar når jeg har ordnet håret på den måde. Hvis jeg ikke får gjort det med krøllerne aftenen før, så ryger håret op i en knold eller hestehale  

Det ska seriøst prøves i weekenden!! Vh stine

Anmeld

18. februar 2014

Lunae

Nå havde ikke lige et selfie, hvor jeg var alene, så i må lige se lidt på manden også

Sådan ser jeg ud. Ingen makeup og høj knold - ret kedeligt faktisk, men hurtigt og nemt. Bruger ingen tid på mig selv

Anmeld

18. februar 2014

An&Jo

Jeg er ret træt men værsgo

Til hverdag har jeg mascara på og lidt eyeliner under øjet gerne i en frisk farve.. mit hår er sat i hestehale eller knold da jeg arbejder på et plejehjem og der er det et krav at håret er sat op hvis det er længere end til skulderen det tager mig alt i alt 7 minutter fra jeg står ud af sengen, kommer på wc, kommer i tøjet og lægger make up og sætter hår..

Anmeld

19. februar 2014

Sabrina2014

Jeg bruger primer for at Foundation ser godt ud og puder (meget gerne mineral produkter, er dog løbet tør pt), bronzer, tegner brynene naturligt op, øjenskygge og en masse mascara. Lyder af meget, men kan gøre det på 15-20 minutter. Mit hår er meget skadet pga farvninger fra jeg var 14, så det prøver jeg at være så naturligt som overhovedet muligt og så lidt varme på som muligt :-)

Anmeld

19. februar 2014

Demata

Jeg bruger mineralpudder, blush, mascara og tegner mine bryn op. Det tager 10 minutter, max.

Mit tøj er meget basic: bukser, cardigan, og en simpel top. Holder det somregel kun i to forskellige farver.

Anmeld

19. februar 2014

Demata

Billede 2

...hvorfor kan jeg nu ikke lægge billeder ud 

Prøver igen senere.

Anmeld

19. februar 2014

Sisse Vinther

Tænker det vil være mest ærligt at tage nogle billeder som er taget i min hverdag.
De strækker sig over nogle forskellige tider.
Det med kort hår er det ældste, og så er de 3 andre nok taget inden for et par måneder.
Men det ser meget sådan ud endnu. Har nogle vilde krøller så det er stort set altid sat op. Også derfor jeg har ladet det gro langt, da jeg ikke gad at glatte det hver dag

Anmeld

19. februar 2014

Glad Giraf

Mor Christa skriver:

Lidt mascara og øjnbrynene bliver tegnet op (har nærmest hvide hår -_- )
Håret tager mig ingen tid, når jeg laver dette hår, fordi jeg ordner det aftenen før vha denne DEJLIGE guide (som er super nem ) - jeg tager altså abre håret "ud" og reder det.

Her er guiden:  http://www.q.dk/Skon-fra-top-til-ta/Laekkert-haar/2012-49-kroeller-i-langt-haar.aspx 

Det tager 5 minutter at gøre mig klar når jeg har ordnet håret på den måde. Hvis jeg ikke får gjort det med krøllerne aftenen før, så ryger håret op i en knold eller hestehale  

F... Det er smart... Det skal klart prøves og super flotte krøller det laver

Anmeld

19. februar 2014

Miss Church

Mor Christa skriver:

Mange tak 
og ja, det er simpelthen SÅ smart - og det er SÅ nemt, det tager 5 minutter om aftenen og så kan man bare gå i seng; morgenen efter WUPTI, store flotte krøller 

Jeg prøvede det i nat og hold op hvor er det effektivt! Synes dog at mit hår er en anelse for kort Skal helt klart prøve igen om noget tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.